Mostanában csak rossz híreket hozunk a Dead Space 3 háza tájáról, legyen szó a kooperatív módról, a fegyverkészítésről, vagy éppen a mikrotranzakcióról. A rajongók finoman szólva nincsenek elkápráztatva, a legfrissebb fejlemény pedig egészen biztosan nem fogja mérsékelni azt az ellenszélt, amivel a játéknak a megjelenésekor számítania kell.
Steve Papoutsistől, a játék gyártásvezetőjétől tegnap megtudtuk: a Dead Space 3 személyi számítógépeken azért nem fogja kihasználni az erősebb hardver és a jobb szoftveres környezet előnyeit, mert a csapat egy olyan játékélményt szeretne, ami minden platformon egységes. Ezért nem kapunk hát szebb effekteket és nagyobb fps-értéket, mivel a konzolos verzió szabta meg a plafont.
„Számomra furcsa, hogy ez a kérdés egyáltalán felmerül. A PC-s verzió ugyanolyan fontos számunka, mint bármi más; sokat foglalkozunk ezzel. A személyi számítógép nagyon más környezet. Fejlesztőként arra törekszünk, hogy minden platformon a lehető legegységesebb élményt nyújtsuk.
A Dead Space 2-ben úgy érzem, jó teljesítményt nyújtottunk a kezelés és a látvány terén. Folyamatosan javítjuk a programjainkat fejlesztés közben, de egyáltalán nem úgy állunk a dologhoz, hogy PC-re valami jelentősen eltérőt alkossunk. Nem célunk az, hogy felosszuk a játékélményt; azt akarjuk, hogy mindenkinek ugyanabban legyen része. A legfontosabb dolog az, hogy a minőség konzisztens legyen mindenhol, senki se mondhassa azt: ezen a platformon jobb a játék.”
Papoutsis szerint már maga az egér és billentyűzet támogatása is jelentős különbséget jelent a konzolos változatokhoz képest, de ezt az áldozatot azért még képes volt meghozni a csapat. Sokkal többre azonban már ne nagyon számítsunk.
Steve Papoutsistől, a játék gyártásvezetőjétől tegnap megtudtuk: a Dead Space 3 személyi számítógépeken azért nem fogja kihasználni az erősebb hardver és a jobb szoftveres környezet előnyeit, mert a csapat egy olyan játékélményt szeretne, ami minden platformon egységes. Ezért nem kapunk hát szebb effekteket és nagyobb fps-értéket, mivel a konzolos verzió szabta meg a plafont.
„Számomra furcsa, hogy ez a kérdés egyáltalán felmerül. A PC-s verzió ugyanolyan fontos számunka, mint bármi más; sokat foglalkozunk ezzel. A személyi számítógép nagyon más környezet. Fejlesztőként arra törekszünk, hogy minden platformon a lehető legegységesebb élményt nyújtsuk.
A Dead Space 2-ben úgy érzem, jó teljesítményt nyújtottunk a kezelés és a látvány terén. Folyamatosan javítjuk a programjainkat fejlesztés közben, de egyáltalán nem úgy állunk a dologhoz, hogy PC-re valami jelentősen eltérőt alkossunk. Nem célunk az, hogy felosszuk a játékélményt; azt akarjuk, hogy mindenkinek ugyanabban legyen része. A legfontosabb dolog az, hogy a minőség konzisztens legyen mindenhol, senki se mondhassa azt: ezen a platformon jobb a játék.”
Papoutsis szerint már maga az egér és billentyűzet támogatása is jelentős különbséget jelent a konzolos változatokhoz képest, de ezt az áldozatot azért még képes volt meghozni a csapat. Sokkal többre azonban már ne nagyon számítsunk.
Az elmém egy szar játékot sem ír fel a vásárlási listára, ezért ezzel sem kivételezek.
Amúgy meg szerintem nem lehet panasz a jelenlegi grafra sem, amit eddig láttam belőle az igencsak színvonalas, a lenlegi hardverekhez képest és még pc-én is jól fog kinézni, és valószínűleg FULLHD-ban akadás nélkül fog futni szinte "mindenikek".
Ugyanolyan ronda sz*r lesz minden verzió co-op-ostul mindenestül. Sima akciójáték a szuper túlélőhorrorból. így újítson gépet az ember.
eydee: Már volt Dead Space Androidon, nem lepődnék meg egy újabb résszel.
Kovetkezo hir: A Dead Space 3 csak DLC megvasarlasaval jatszhato vegig!!!!
Komolyan mondom, a következő hír az lesz, hogy wasd+ijkl lesz az irányítás, és minden indításnál először elküld minket a konzolvásárra. Az első rész irányítása is elég gagyi volt, ha még annyira se erőltetik meg magukat, akkor tényleg ki se adják.
A másik pedig, hogy nem azt a kort éljük, hogy csak úgy követelőzhetne a PC-s társadalom mindenféle extráért. Örülni kell annak,hogy megjelennek a játékok PC-re nem pedig még azt is ócsárolni ami van. Én személy szerint örülnék annak is ha a GTA IV konzolos átirata ellátogatna PC-re tökéletesen optimalizálva mindenféle extra nélkül, nem hogy még azon háborogjak, hogy nincs benne DX11 effekt.
DanteHUN: igazad van, én is inkább a záró képsorok miatt parázok, nem a textúrákon.