A Homefront: The Revolution csak Xbox One-ra és PS4-re jelenik meg a PC mellett, a Crytek pedig azért döntött a kurrens generáció egyedüli támogatása mellett, mert elmondásuk szerint, noha a CryEngine 3.0 kiválóan skálázható prev-gen konzolokon is (elég csak az Xbox 360-as és PS3-as Crysis 3-at megnéznünk), teljes élményt csak úgy nyújthat a játék, ha nem kötünk kompromisszumokat.
A Homefront: The Revolutiont tervező Fasahat Salim a Metrónak mondta el, hogy bár való igaz, hogy a jelenlegi konzolgeneráció kiismerése még időt követel, a Cryteknél bíznak benne, hogy megfelelő minőséget tudnak biztosítani, ami időtállónak bizonyulhat. Az új Homefront ráadásul nem grafikai színvonala miatt követeli meg az erős hardvereket, hanem a benne zajló, grandiózus események miatt.
A játékvilág ugyebár nyitott, a játékosok szabadon vehetnek fel fő- és mellékküldetéseket, a beépített fejlődési rendszer pedig szerepjátékos megoldásokkal bővíti az amúgy is széles repertoárt. Mindezt a CryEngine 3.0 tökéletesen lerendereli, de azért kell alá a kakaó -- és még így is csupán 30 fps-sel fog futni a Homefront: The Revolution.