Az EverQuest Next mögött álló, egykor még zsákutcának gondolt voxeles technológia most újra megcsillogtatta oroszlánkörmeit. A játék kiadásáért felelős Sony Online Entertainment szervezett egy Twitch.tv-s bemutatót, amiben Dave Georgeson fejlesztési igazgató, Colette Murphy közösségi kapcsolatokért felelős menedzser és Terry Michaels főproducer közel egy teljes órán át prezentálták, milyen felépíteni az EverQuest Nextben egy gigantikus épületet.
Bizony, a játék teljes világa rombolható lesz (akár komplett hegyeket semmisíthetünk meg), és hála a Landmark nevű tartozék programnak, akármit felhúzhatunk, feltéve, ha kellő mennyiségű alapanyaggal rendelkezünk -- igen, a Sonynál sokat játszhattak a Minecrafttel. A közvetítés pár napos, ha lemaradtatok róla, alant megnézhetitek, mire képes a japán tulajdonú óriás következő generációs MMORPG-ként beharangozott alkotása.
A Landmark weboldal alapján egyelőre úgy néz ki, hogy ez részben igaz; a benne elkészített legjobb alkotások a fejlesztők döntése alapján kerülhetnek be a végleges EverQuest Next játékba, de kétlem, hogy a továbbiakban nem fogják kihasználni a keretprogramban rejlő összes lehetőséget.