Szép emlékű Necros kollégám 2007 májusában adott hírt a Witches nevű játékról, melyet az idehaza a Fenimore Fillmore kalandcímekről ismert spanyol Revistronic csapat kezdett fejleszteni. A cucc egy nem különösebben kiemelkedő, ám kellemes kis hentelj és gyakj mókának ígérkezett, mely ráadásul az akkoriban még nem annyira trendi kooperatív játékmenetre épült, amelyet azóta többek között a Left 4 Dead tett meglehetősen népszerűvé. A játék ezután eltűnt a horizontról, és ugyan befutott róla egy csokornyi kép 2008 márciusában, de újabb híreket nem kaptunk felőle, és bizony szép lassan el is felejtkeztünk róla.
Nos, duderanch nicknevű kedves olvasónk privát üzenetben hívta fel rá a figyelmemet, hogy a projekt még él, bár ezentúl Eternal Light néven kell keresnünk (feltételezem, hogy a Witcherre rímelő cím miatt váltottak a srácok). Maga a játék nem sokat változott: három, jellemében, képességeiben és tudásában alaposan eltérő hős (Tempest, Shadow és Fire) közül választhatjuk ki az általunk terelgetett karaktert, melyek egy valamiben megegyeznek: lengén öltözött, dögös amazonokról van szó, akiknek egyetlen feladatuk van: felvenni a harcot a birodalmukat leigázó, és annak lakóit rabságba vető rémséges szörnyekkel szemben. A játék sava-borsát természetesen a színtiszta kaszabolós akció teszi ki, amelynek során a környezet minden elemét, akár az ellenségek levágott végtagjait is felhasználhatjuk, de akadnak lopakodós részek és taktikus feladatok is, utóbbiak közül sokat csak a kiszabadított foglyok segítségével tudunk majd abszolválni. Eközben persze hősünknek is megfelelően fejlődnie kell, sőt a szent cél érdekében el kell sajátítania a sötét erők pár piszkos trükkjét is.
A játék képi világáról egy saját készítésű motor gondoskodik, amely a fejlesztők ígérete szerint kiaknázza az új generációs konzolok tudását, igazi barbár, dark fantasy hangulatot teremtve. A célplatform tehát PS3, Xbox 360, Wii és PC, bár ez még képlékeny, ugyanis egyelőre kiadót nem sikerült találnia a szimpatikus ibériaiaknak, így aztán a videók végén meglengetett 2011-es dátum is csak remény, mint tutiság. Egyelőre tehát be kell érnünk ezekkel az információkkal, képekkel és a lenti videókkal. Reméljük, legközelebb már a játék megjelenéséről számolhatok be, és nem 2014 tavaszán...
Nos, duderanch nicknevű kedves olvasónk privát üzenetben hívta fel rá a figyelmemet, hogy a projekt még él, bár ezentúl Eternal Light néven kell keresnünk (feltételezem, hogy a Witcherre rímelő cím miatt váltottak a srácok). Maga a játék nem sokat változott: három, jellemében, képességeiben és tudásában alaposan eltérő hős (Tempest, Shadow és Fire) közül választhatjuk ki az általunk terelgetett karaktert, melyek egy valamiben megegyeznek: lengén öltözött, dögös amazonokról van szó, akiknek egyetlen feladatuk van: felvenni a harcot a birodalmukat leigázó, és annak lakóit rabságba vető rémséges szörnyekkel szemben. A játék sava-borsát természetesen a színtiszta kaszabolós akció teszi ki, amelynek során a környezet minden elemét, akár az ellenségek levágott végtagjait is felhasználhatjuk, de akadnak lopakodós részek és taktikus feladatok is, utóbbiak közül sokat csak a kiszabadított foglyok segítségével tudunk majd abszolválni. Eközben persze hősünknek is megfelelően fejlődnie kell, sőt a szent cél érdekében el kell sajátítania a sötét erők pár piszkos trükkjét is.
A játék képi világáról egy saját készítésű motor gondoskodik, amely a fejlesztők ígérete szerint kiaknázza az új generációs konzolok tudását, igazi barbár, dark fantasy hangulatot teremtve. A célplatform tehát PS3, Xbox 360, Wii és PC, bár ez még képlékeny, ugyanis egyelőre kiadót nem sikerült találnia a szimpatikus ibériaiaknak, így aztán a videók végén meglengetett 2011-es dátum is csak remény, mint tutiság. Egyelőre tehát be kell érnünk ezekkel az információkkal, képekkel és a lenti videókkal. Reméljük, legközelebb már a játék megjelenéséről számolhatok be, és nem 2014 tavaszán...
A játékmenetből ítélve (bár ha nem is végleges) egy kalap az egész. A mozgások (ha a harcot vagy a lépcsőzést nézed), az ellenfelek hülyék, azok a narancssárga falak amik elzárnak a mozgástól leírják a játékot rendesen. És az sem segít rajta hogy a főhősök prostinak vannak öltözve
Figyelősek, elég figyelősek