A történet szerint egy egy gonosz zombihordát és annak egy kastély mélyén tanyázó vezérét kell legyőznünk, Gwent, a nagyszerű és gyönyörű harcost irányítva. Lesznek társaink is, akiket vagy az MI vagy másik játékosok irányítanak, a beépített kooperatív módnak köszönhetően.
A külső nézetes akciócím játékmenete a csapatmunkára épül, enélkül nehéz lesz túlélni az inváziót. Ám nemcsak esztelen hentelésről szól a Witches, hiszen lesz alkalmunk lopakodni, és minden tárgy használható lesz, amit csak látunk, még az ellenfelek levágott végtagjait is felkaphatjuk, hogy azzal csapjuk fejbe a következőt. A játék során mi magunk is szert tehetünk különleges képességre, ami valószínűleg varázslás lesz, de erről még nem tudunk többet. A pályák felépítése több játékosra van tervezve a már említett co-op miatt, így elég nagy terekre kell majd számítanunk. A csapatunkat úgy is irányíthatjuk majd, hogy segítsenek minket harc közben, de akár fel is áldozhatjuk őket a cél érdekében. Ezek a döntések állítólag befolyásolják majd a sorsunkat.
A grafikára nem lehet panasz, erről a saját fejlesztésű, a következő generáció minden képességével felszerelt motor gondoskodik. A borongós, félelmetes hangulat (halál, pusztulás mindenfelé, az emberek leigázva) megteremtéséhez olyan ezsközökhöz nyúlnak, mint a hatalmas viharok alatt hallható hátborzongató sikolyok, mennydörgés, a kiválóan megvalósított ködben felbukkanó árnyak, vagy a sötétben megcsillanó gonosz szempárok. Úgy tűnik, dizájnfronton is erős lehet a játék, nem csak a technológia lesz ütős...
A történet maga nem lesz bonyolult, de ez a játék nem is arról fog szólni. Kapunk egy szép, alaposan kidolgozott akciójátékot, csapatmunkával, teljes mértékben interaktív környezettel, remélhetőleg. Egyelőre ennyit lehet tudni, ami nem meglepő a 2008-as tervezett megjelenést tekintve. Jelentkezünk, ha újabb részleteket hoznak nyilvánosságra.
A külső nézetes akciócím játékmenete a csapatmunkára épül, enélkül nehéz lesz túlélni az inváziót. Ám nemcsak esztelen hentelésről szól a Witches, hiszen lesz alkalmunk lopakodni, és minden tárgy használható lesz, amit csak látunk, még az ellenfelek levágott végtagjait is felkaphatjuk, hogy azzal csapjuk fejbe a következőt. A játék során mi magunk is szert tehetünk különleges képességre, ami valószínűleg varázslás lesz, de erről még nem tudunk többet. A pályák felépítése több játékosra van tervezve a már említett co-op miatt, így elég nagy terekre kell majd számítanunk. A csapatunkat úgy is irányíthatjuk majd, hogy segítsenek minket harc közben, de akár fel is áldozhatjuk őket a cél érdekében. Ezek a döntések állítólag befolyásolják majd a sorsunkat.
A grafikára nem lehet panasz, erről a saját fejlesztésű, a következő generáció minden képességével felszerelt motor gondoskodik. A borongós, félelmetes hangulat (halál, pusztulás mindenfelé, az emberek leigázva) megteremtéséhez olyan ezsközökhöz nyúlnak, mint a hatalmas viharok alatt hallható hátborzongató sikolyok, mennydörgés, a kiválóan megvalósított ködben felbukkanó árnyak, vagy a sötétben megcsillanó gonosz szempárok. Úgy tűnik, dizájnfronton is erős lehet a játék, nem csak a technológia lesz ütős...
A történet maga nem lesz bonyolult, de ez a játék nem is arról fog szólni. Kapunk egy szép, alaposan kidolgozott akciójátékot, csapatmunkával, teljes mértékben interaktív környezettel, remélhetőleg. Egyelőre ennyit lehet tudni, ami nem meglepő a 2008-as tervezett megjelenést tekintve. Jelentkezünk, ha újabb részleteket hoznak nyilvánosságra.
Amúgy meg passz, egyelőre ennyi infó és kép van, idővel többet tudunk majd erről is.
Majd meglátjuk mi sül ki ebből a játékból. Érdekesnek tűnik, bár kicsit sablonosnak is...
Ja, valaki szólhatna a srácoknak, hogy a Witches felirat erősen hajaz a The Withcher feliratára...