- 7-9 dollár között lesz a Netflix olcsóbb előfizetésének ára
- Óránként négy percnyi reklámot fog tartalmazni
A Netflix nagy erőkkel dolgozik egy kedvezőbb árú, azonban cserébe reklámokat és egyéb korlátozásokat tartalmazó új előfizetői csomagon, mely 2022 végén rajtolhat el kezdetben csak kijelölt régiókban, majd 2023-ban fokozatosan a nagyobb piacokon is.
A szolgáltató egyelőre pontos részleteket nem árult el az új konstrukcióról, többek között árazásáról sem, azonban a Bloomberg jelentése szerint a jelenleg elérhető 9.99 dolláros (2490 Ft) Alap, a 15.49 dolláros (3490 Ft) Standard és 19.99 dolláros (4490 Ft) Prémium mellé várhatóan 7-9 dollár közötti árfekvéssel fog megérkezni az új csomag. A Bloomberg forrásai továbbá azt is elárulták, hogy az ezt az előfizetést választók várhatóan óránként négy percnyi reklámra számíthatnak majd.