- A legolcsóbb netflixes előfizetési csomag nem marad hirdetésmentes
- És a tartalmakat is csak a drágább kategóriára előfizetők tölthetik le
- A reformok várhatón jövőre lépnek életbe
A Netflix sokáig halasztotta a hirdetések bevezetését, idei veszteségei láttán azonban nem odázhatta tovább a kérdést. A drágábbnak számító standard és prémium kategóriát választó felhasználók tovább élvezhetik az előfizetéses tévézést, vagyis számukra hirdetésmentes marad a felület (a tervek szerint indítanak még egy magasabb értékű, ún. ultra csomagot is). A legolcsóbb, alap sávban azonban várhatóan jövőre megjelennek a reklámok, méghozzá – amerikai jelentés szerint – személyre szabott hirdetések.
(A jelenleg elérhető netflixes előfizetési csomagok jellemzői. A kép forrása: Szifon)
Vége a letöltéseknek
A legolcsóbb előfizetési kategóriában megszűnik továbbá a tartalmak letöltési opciója. A legtöbb streaming felületen eleve nem létezik ilyen megoldás, a Netflix viszont lehetővé tette, hogy a felhasználók ideiglenesen és korlátozott mennyiségben offline is nézhessék kedvenc sorozataikat és filmjeiket. A várható áremeléssel és a hirdetések bevezetésével egybekötött reformok részeként az alapcsomagból kikerül ez a kedvezmény.