Eidos: Kék hal a hálóbanNightBagoly kolléga, aki, hogy egy csodálatos, többszörös képzavarral fejezzem ki magam, szárnya végét rajta tartja a STEAM pulzusán, már többször beszámolt arról (lásd lent), hogy az Eidos megjelent a Valve online terjesztő- hálózatán. Nos, az angol cégnél erősen elgondolkodtak: jó-e az nekik, ha az amerikaiak vágják zsebre ennek hasznát - és megállapították: nem jó. Igen ám, de bármilyen jól is megy gazdájuk, az SCi szekere, az igéző tekintetű Cavanagh elnökasszony nem arról ismert, hogy oktalanul szórná a pénzt - elvégre egy ilyen szisztéma kidolgozása és bevezetése a piacra évekbe és milliókba kerül. Nos, a megoldás ugyanaz volt, mint márciusban, amikor úgy törtek be a mobil- és „pitty-putty” játékok piacára, hogy megvásároltak két, az ágazatban régóta jelen lévő céget: egy szép kerek összeget lepakolva az asztalra megszerezték a Bluefish Media vállalkozást. A német firma 2002 óta van jelen az európai piacon, azóta sikerült ismertségre és elismertségre szert tennie; több mint 80 fejlesztőstúdió játékát kínálják, és olyan kiadókkal állnak üzleti kapcsolatban, mint az Atari, a SEGA, a Ubisoft, a Sunflowers, a KOCH Media, no és az Eidos maga. A Bluefish tehát mostantól az Eidos integrált részét képezi, 24/7-es online terjesztőhálózatával, kiépített infrastruktúrájával és képzett, rutinos szakembergárdájával együtt.