• A fő sztori teljesítése nélkül is végigjátszható lesz a Cyberpunk 2077
  • Gyilkolás nélkül is végig lehet majd menni a küldetéseken

A Cyberpunk vezető küldetésdizájnere, Pawel Sasko nemrégiben interjút adott a lengyel Spider's Web számára, a beszélgetésből pedig friss részletekre derült fény a novemberben megjelenő játék kapcsán.

Megtudtuk például, hogy a Cyberpunk 2077 nem kényszerít gyilkosságra: lesznek ugyan olyan összecsapások, melyeket nem fogunk tudni kikerülni, a játék ugyanakkor mindig lehetőséget ad arra, hogy halálos kimenetelű erőszak nélkül iktasd ki az ellenfeleket.

Ennél jóval érdekesebb az a kijelentés, miszerint a játék úgy is teljesíthető lesz, hogy valójában nem fejezzük be a fő sztorit. A The Witcher 3-hoz hasonlóan itt is rengeteg mellékküldetésre számíthatunk, melyek egészen messzire vihetnek bennünket, adott esetben pedig a fő cselekményszálat is befolyásolhatják. Sőt, Sasko elmondása szerint előfordulhat, hogy annak ellenére is befejezzük a játékot, hogy a fő küldetésszálon nem megyünk végig, így teljesen más lezárást kapunk majd, mint sok más játékos.

Hogy pontosan merre halad a sztori, kikkel találkozunk utunk során és milyen kapcsolatokat alakítunk ki, az rengeteg dologtól és döntéstől függ majd – már rögtön attól is, hogy milyen eredettörténetet választunk magunknak a játék legelején, melynek kapcsán egyébként exkluzív küldetések is lesznek, melyek csak az adott karakterekkel érhetőek el. Egy szó mint száz: úgy tűnik, hogy a CD Projekt RED játékában nagyon kevés dolog lesz csak kőbe vésve.