A kiadó március 16-án a Def Jam (PlayStation 3, Xbox 360), a Godfather (PlayStation 3, Xbox 360), a Lord of the Rings: Conquest (PC, PlayStation 3, Xbox 360), a Mercenaries 2: World in Flames (PC), a Need for Speed: Carbon (PSP), a Need for Speed: ProStreet (PSP) és a Simpsons (PlayStation 3, Xbox 360) online támogatását szünteti be. Április 15-től pedig a Burnout 3: Takedown (PlayStation 2) és az Army of Two (PlayStation 3 -- ez csak Ázsiában!), valamint az első Microsoft konzol LIVE támogatottságának megszűnésével együtt a Battlefield 2: Modern Combat, a Burnout 3: Takedown és a Madden NFL 09 xboxos verziója is online multiplayer nélkül marad.
Az EA adatai szerint a fenti játékokkal az online közönség csupán 0,3 százaléka játszott, így, habár a szívük megszakad, az értékes erőforrásokat inkább a többi, mintegy 99,7%-nyi játékos kiszolgálására fordítják.
(A zárójelekben azokat a platformokat jelöltük, melyeken megszűnik az online multiplayer.)
Az EA adatai szerint a fenti játékokkal az online közönség csupán 0,3 százaléka játszott, így, habár a szívük megszakad, az értékes erőforrásokat inkább a többi, mintegy 99,7%-nyi játékos kiszolgálására fordítják.
(A zárójelekben azokat a platformokat jelöltük, melyeken megszűnik az online multiplayer.)
Online játéknál bezárni a szervereket azért elég hülyeség.
Amúgy meg szerintem nyugodtan fenntarthatnának ezekből is egy-egy szervert, nem hiszem, hogy túl nagy erőforrást lefoglalnának...
Az NFS-t nem csodálom hogy bezárják már egy jó ideje nem az igazi a széria. PSP-n meg sztem még kevesebben tolják mint PC-n vagy konzolokon.
A LotR is szerintem aki online akarja játszani akkor az inkább a LotR Online-t választja (gondolom én, személyszerint egyikkel sem játszok neten). Meg nekem a Conquest amúgy sem jött be egyszer jó volt végigtolni mindkét fél szempontjából de aztán töröltem is lefelé.
A Battlefield 2-n mondjuk csodálkozok egy kicsit, bár én nem játszok vele de sokan mondják hogy jó kis játék. De úgy látszik Boxon nem annyira játszák.