Oké, kezdhetném azzal a hírt, hogy "már megint szivárog az Assassin's Creed: Origins", de lassan én érzem hülyén magam, amiért terjesztem ezt a baromságot (most komolyan, van, aki még elhiszi 2017-ben, hogy mindez nem szándékos?), szóval maradjunk annyiban, hogy csak simán új infók érkezdek a Ubisoft október 27-re tervezett akciójátékáról.
Az alábbi poszteren túl kiderült, hogy a sztori főszereplője egy Ba Yek nevű óegyiptimi orgyilkos, aki Kleopátra uralkodása idején kénytelen rendet tenni a birodalomban. A Ubisoft állítólag már a Unity kiadása előtt elkezdett dolgozni a programon (ez megmagyarázná előbbi botrányos minőségét), és teljesen újraírták az AC-sorozat jellegzetességeit. Nem lesz Eagle Vision vagy egygombos harcrendszer, helyét egy kisállat sas és egy kidolgozottabb, kombókra és különféle erősségű támadásokra fókuszáló mechanika veszik át. A mászás is fejlődik, mindenre felkapaszkodhatunk, nemcsak az előre megmunkált elemekre, de fákra, falakra, tulajdonképpen akármire.
Egyiptom nemcsak hatalmas lesz, de dinamikus időjárást és napszakváltozást kap, továbbá a lakosok intellektusa is fejlődni fog, aludni, enni-inni, barátkozni fognak, ezáltal élethűbbé téve a környezetet. A játékmenetet fejlődési rendszer dúsítja, a szintlimit 40 lesz, de fegyvereinket és felszereléseinket is fejleszthetjük, mi több, kiemelt szerepet kap a játékban a kraftolás (neked is szia, Horizon Zero Dawn). Összességében a Witcher 3-ra hajaz majd az Origins -- még egy másodlagos irányítható karaktert is kapunk, mint anno Cirit.
Lesznek továbbá logikai elemek, puzzle-ök, azaz a játékmenet általában is összetettebbé, komolyabbá válik. Sokmindent fogunk gyűjtögetni, fontos lesz a felfedezés, az eddigieknél komorabb a történet -- meglátjuk. A játék hivatalos, látványos bemutatója a Ubisoft E3-as sajtókonferenciáján esedékes, de az amerikai GameInformer már látta a programot, a magazin következő számának nagy sztorija lesz az Assassin's Creed: Origins. És bár mindez még nem hivatalos, nagyon meglepődnék, ha ne lenne szóról szóra igaz.
Viccen kívül, remélem sikerül idén egy olyan játékot letenni az asztalra amelynek valamelyest sikerül visszaállítania a Ubisoft mostanában elveszett hitelességét.
Ahogy homokviharokat, futó homokokat stb. Az is király lenne, ha például sziklákon, sziklák között ugrálnánk vagy mászkálnánk és egy-egy balul sikerült "földre" érkezés után elnyelne Minket a homok. Valamelyik slide-ból nem jutnánk ki, de valamelyik mélység viszont tartogatna másabb meglepetéseket. (: Mondjuk titkos földalatti épületeket, járatok, kincsek, fegyverek, patakok stb.
Tudom, hogy ez már mellékes, de egy ilyen kaliberű világban, minimum peregjen a homok mindenhonnan, amit csak meg akarunk mászni. (: Mint például a Prince of Persia részekben megszokhattuk, ha kapaszkodtunk valamiben és odébb másztunk, akkor a kezeinknél és a talpunknál látszódott a kis homok/por, ahogy hull ott lefelé.
Egyébként már várom az új rész nagyon!