Beigazolódott a korábbi várakozásunk mi szerint a Bethesda egy Skyrim remaster beharangozására készült az E3 2016-on, a bejelentést követően pedig most néhány képet is kaptunk arról, hogy mennyit javult a PC-n, Xbox One-on, és PS4-en megjelenő Skyrim Special Edition grafikája.
A Bethesda az idei E3-as előadásán több képet is mutatott, amelyeken láthattuk a grafikai javítás előtti és utáni állapotát a játéknak. Bár szerintem a Special Editionben eszközölt fejlesztések annyira nem látványosak, azért érdemes megnézni mennyit tudott turbózni a stúdió a majdnem öt éves alkotásuk kinézetén.
Az Elder Scrolls: Skyrim Special Edition egyébként tartalmazza az összes korábban megjelent DLC-ét, akiknek pedig birtokukban van, vagy beszerzik az eredeti játékot és annak összes DLC-jét, vagy a Legendary Editiont, azok ingyen felmarkolhatják az október 28-án megjelenő Skyrim Special Editionjüket.
A Skyrim azért lett olyan amilyen mert volt egy félig-meddig felkészített motor és lehetett a tartalomra koncentrálni. Egy idTech6-ot felkészíteni, és arra ilyen mennyiségű tartalmat létrehozni brutál nagy munka, baromi sok idő és pénz. Ez így meg nagy kockázat ugye, azt a nagyok annyira nem szeretik. Szóval én nem ringatnám ebbe a hitbe, most azt mondom, Gamebryo v.823.456 lesz az. De hidd el, én is ugyanúgy örülnék neki, ha mernének tőle elszakadni, és jól is sikerülne a "válás", de ez alsó hangon is még vagy 3-4 (inkább 5) év lesz mire új TES játékot fogunk látni.