Ha valaki azt kérdezné, hogy melyik az Assassin’s Creed-sorozat legrosszabb eleme, sokan gondolkodás nélkül rávágnak, hogy azokat az istenverte lehallgatós küldetéseket utálják a legjobban, amiben egy körön belül kell maradnunk, hogy hallhassunk pár fontos információt, de ki ne kerüljünk hatósugárból, különben kezdhetjük elölről az egészet.
E játékelemből nagy adagot kaptunk az Assassin’s Creed 4-ben, ahol egymást érték ezek a fajta megbízások, de korábbról is megkeserítették az életünket -- szerencsére azonban az Assassin’s Creed Unity változtat a formulán. A célpont követése persze nem tűnik el teljesen, de a Ubisoft azt ígérte, hogy alternatív módokat kapunk arra, hogy az áhított információkat megszerezzük, s akár teljesen meg is kerülhetjük azt, hogy bárkit is követni kelljen.
Az Assassin’s Creed Unity továbbá javult a parkour terén is, konkrétan abban az aspektusban, ahogy a háztetőkről jövünk lefele. Ez a múltban problémás volt, de itt már a földre érkezés is hasonlóan látványos és gyors, mint a megmászás.
én eddig sem értettem, hogy miért használnak egy olyan harcrendszert ami úgy néz ki mint az Arkham játékok harcrendszerének retardált alteregója, miért nem voltak képesek akkor már tisztességesen lemásolni, mint pl ahogy a legutóbbi Spider-Man, a Sleeping Dogs vagy a Shadow of Mordor tette/teszi