Az Assassin's Creed: Unity Párizsban játszódik, ráadásul a nagy francia forradalom idején, amikor a főváros már korántsem volt kicsi, sőt. Lemodellezni egy klasszikus metropoliszt komoly feladat, de a Ubisoft Montrealt ez nem ejti kétségbe: a virtuális vérben fürdőző Párizs nagyobb lesz, mint az Assassin's Creed 4: Black Flag teljes Karib-tengere!
A hírt a Kotaku szállította, melynek stábja az E3-on hallotta az infót magától a fejlesztőcsapattól. Ha mindez még nem lenne elég ok a nyálcsorgatásra, a játék épületeinek negyede bejárható lesz, ami már egy AC4-méretű program esetében sem volna semmi, hát még egy Unity-szintű sandbox játékban. A méretek érzékeltetése végett érdemes tudni, hogy a játékbeli Notre Dame 1:1-hez arányú digitális modell, azaz a virtuális térben pontosan ugyanolyan óriási a katedrális, mint a valóságban.
A Kotaku megszerzett még pár érdekes infót, amiket máshonnan eddig még nem hallottunk. íme:
- A négyfős kooperatív küldetések, bár a sztorihoz kapcsolódnak, opcionálisak, és akár egyedül is teljesíthetők.
- Nem lesz kompetitív multiplayer mód az Assassin's Creed: Unityben (végre).
- Külön gomb van a guggolásra.
- Lesznek modern korban játszódó szegmensek, amik minket, játékosokat helyeznek a főszerepbe -- olyasmire lehet számítani, mint a Black Flag futurisztikus képsorai, bár a Ubisoft szerint "más lesz" a dolog. Hát jó.
Tartok tőle, hogy SOHA nem lesz a sandbox játékvilágok méretezése 1:1 arányú. Mindig kicsinyíteni kell, ugyanis az nem játék, hogy a 25 km átmérőjű nagyváros egyik végéből valós időben valós sebességgel a másik végébe négy óra alatt lehet átgyalogolni. Ugyanez járművekkel is unalmasan hosszú!
Az viccesen nézne ki, ha a mozgási sebességet növelnék meg az üresjáratok csökkentésére, így csak az marad, hogy arányosan kisebb világokat készítenek: egy picit keskenyebbek az épületek a valóságosnál (egy hangyányit alacsonyabbak is az arányosság miatt), egy kicsit kevesebb épület adja ugyanazt az utcát, keskenyebbek az utak és kisebbek a terek, satöbbi. Persze ha jól dolgoznak, akkor feltűnés nélkül még el lehet az ilyen világba helyezni a kitüntetett épületek 1:1 arányú modelljét is, de attól még a teljes világ nem ússza meg a kicsinyítést.
hát van még új a Nap alatt :D
egyébként csak az AC4 szárazföldi terepeinek összességénél nagyobb az ACU Párizsa
hát van még új a Nap alatt :D
egyébként csak az AC4 szárazföldi terepeinek összességénél nagyobb az ACU Párizsa
tibi93:igen azt, ez is mutatja hogy a játékvilágok melyek a valóságból emelnek át dolgokat, egyre csak közelednek a valós leméretezéshez, bár a 4-ben is igen jól volt megoldva a modellezés, nyugodj meg hogy közel sem úgy volt a valóságban az utazás.
Bence012:ha kivetnék a modern rész elveszítené az egész gerincét ami az animusra épül, az egész történetnek ez az alapja, amúgy meg szerintem a 4-ben lévő nem volt már vele semmi baj.
És ha relatívan nézzük a dolgokat szerintem még ebben az évtizedben elérünk az AC-val arra a pontra mikor is lesz egy olyan rész ami jelentősen épít a jelen kor eseményeire, legalább is szerintem úgy lenne ésszerű ha valamelyik részben már részletesebben is foglalkoznának már a jelen korra való behatással, nem csak azokkal a kis valamikkel amikkel eddig találkoztunk.