Azt nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy a Call of Duty: Ghosts látványvilágától senki sem dobott egy hátast, azt azonban még a legnagyobb utálóknak is be kell látniuk, hogy az előző részekhez képest bizony sokat fejlődött a játék. A jó öreg motorhoz ragaszkodva, s azt tovább csiszolgatva az Infinity Ward fejlesztőinek sikerült nagyobb textúrákat, részletesebb modelleket, s pár grafikai trükköt előcsalniuk, de mindezt úgy, hogy tartani tudják a védjegyüknek számító, stabil 60 fps sebességet.
A stúdió gyártásvezetője, Mark Rubin elmondta: sikerült ismét biztosítaniuk a 60 fps sebességet, ráadásul az új konzolokon ehhez már 1080p felbontás is társul -- ugyanakkor a csapat nem arra koncentrált, hogy minél több komoly technikát pakoljanak be (ez mondjuk, látszik is), hanem arra, hogy minél szórakoztatóbb legyen a program. Ez a megközelítés egyrészt a mesterséges intelligenciában fog megmutatkozni, ugyanis az ellenfeleink már egy kicsivel okosabbak lesznek.
És ha már az ellenségekről van szó, tudni kell, hogy a főgonosz a dél-amerikai országok föderációja lesz, amelynek területén jelentős mennyiségű olajat találtak, ezzel az államszövetség a térség, egyben a világ új szuperhatalmává vált, miközben a korábbi uralkodó országok elsorvadtak. Az még nem világos, hogy pontosan mi robbantotta ki a konfliktust, de az biztos, hogy amerikai katonákkal igyekszünk majd rendet tenni egy globális katasztrófát követő zűrzavarban.
Call of Duty: Ghosts -- Megjelenés: 2013. november 5. -- Gépigény: nem ismert
Nos, belátom valóban. Itt már érzek valami Call of Duty játékot, igazából a látvánnyal sem lenne semmi baj, ha ez jött volna a Call of Duty 4 rész után... Mint tudjuk nem így történt hanem még vagy 6 részt benyomtak elé.
A kutyás irányítás számomra nem teljesen tisztázott, hogy hogyan... mint játék viszont jó ötlet és bizonyára multiplayerben is lesz funkciója.
A bemutató videó csúcspontja véleményem szerint 4:48, gyakorlatilag felnevettem. "Keress! BUMM" Rex: "találtam pár fickót tessék". Kirángat 3 embert a kiskutyánk. Gz!