A Microsoft sajtótájékoztató egyik legnagyobb programja a Dead Rising 3 volt, amire a fejlesztők jelentős időt fordítottak, ami nem is véletlen, ugyanis az Xbox 360 egyik korai húzócíme volt az első rész, ezt a sikert pedig igyekeznek megismételni az új gépen is.
A folytatás tíz évvel a második rész eseményei után játszódik, az új főhősünk, Nick Ramos pedig igyekszik minél hamarabb kikerülni a pusztulásra ítélt városkából, Los Perdidosból, melyet hat nap múlva a katonaság a földig fog égeti, ezzel próbálva megfékezni a zombivész terjedését. A tisztítótűz mellesleg el is kél, ugyanis a várost teljesen ellepték az élőhalottak, akik ezúttal már nem puszta játékszerek, hanem igazi ellenfelek; ameddig az előző játékokban az új, házilag barkácsolt fegyvereink tesztalanyai voltak a csoszogó hullák, addig itt már igazi veszélyforrást jelentenek.
A Capcom Vancouver ezúttal egy komolyabb, földhözragadtabb megközelítést választott, ahol kézzelfoghatóbb a túlélésért vívott harc nehézsége. A zombik már nem csak lézengenek, hanem ilyen-olyan hangokkal kommunikálnak egymással, s egy horda mentalitásával támadnak (a képernyőn több mint háromezer zombi lehet egyszerre), igyekezve minél hatékonyabban körülvenni minket, aztán a földre teríteni. Ezen felül az ellenfeleinknek már van súlya, így következményekkel jár, ha egy kocsival beléjük hajtunk. Természetesen azért nem komolyodott meg teljesen a fejlesztőcsapat, s nem a barna különböző árnyalataiban pompázó, letargikus játékot kapunk a Dead Rising 3 képében. Bizonyos helyszíneken vibráló képi világban lesz részünk, s a bolondozásra is jut majd idő, csak éppen ez most egy kicsit a háttérbe szorult.
A kizárólag Xbox One konzolra érkező folytatás már-már magától értetődő módon használja a SmartGlass technológiát, ami opcionális mivoltából fakadóan nem kötelező, de jó hasznát lehet venni, hiszen ezen böngészhetjük végig a térképet, s ha úgy adódik, a kooperatív partnereink ezen hívhatnak be légi támadást, illetve a SmartGlass használata exkluzív missziókat nyit meg. Továbbá a Kinect is becsatlakozik a mókába, ám attól nem kell tartani, hogy a kezünket lóbálva kellene irányítani a programot, csupán arról van szó, hogy a kamera érzékeli, ha elrántjuk a kontrollert, s ez a játékon belül egy alapos mafláskén materializálódik, ha pedig kiáltunk, magunkra vonhatjuk a horda figyelmét.
Dead Rising 3 -- Megjelenés: 2013 Q4 -- Gépigény: nincs