Eme címek egyike a Dungeon Lords, egyik nagy szívfájdalma a Diablo-féle akció/RPG-k kedvelőinek. A Heuristic Park hegesztette játék (mely stúdiót az RPG-k egyik nagy tudora, David W. Bradley alapította 1995-ben az ő nevéhez fűződnek a legjobb Wizardry-epizódok -, és vezet a mai napig, előző játékuk pedig a Wizards & Warriors volt), nagy reményekkel és ígéretekkel robbant be a köztudatba, a 2004-es E3-on a műfajban több magazintól is begyűjtötte az elsőséget. Aztán valami történt; a mai napig nem tudni, ki volt a bűnös, de a játék 2005. május 5-én gyakorlatilag korai béta állapotban jelent meg. Sírtunk, több okból is. Sírtunk a bugoktól, melyek szinte lehetetlenné tették a játékot; sírtunk a hiányzó játékelemek (például a térkép, az oktatópálya, vagy a karakter testreszabhatósága) miatt; és sírtunk, mert világosan látszott, hogy ha a srácok befejezik a projektet, az elmúlt évek egyik üde színfoltja lehetett volna a hack n slash kategóriában. Ötletes, humoros, jó mechanizmussal és szerepjáték-elemekkel, kooperatív móddal. A készítők négy foltot adtak ki hozzá, illetve 2006 februárjában megjelent egy Collectors Edition is, melybe belegyúrtak egy ötödik foltot, a kihagyott küldetésekkel, NPC-kkel, berendezési és felszerelési tárgyakkal (az épületek nagy részében megjelenéskor még nem volt bútor...), miegyébbel. De még így, ezekkel együtt is szomorú az összkép.
Nos, ez a kis történelmi áttekintést csak azért kellett megejtenünk, mert a JoWooD bejelentette: új életet lehel a franchise-ba. Teszik ezt azért, mert minden hibája ellenére a játékból egymillió darab felett értékesítettek, így látnak benne lehetőséget. Ráadásul a tervek igencsak szépek: 2008 harmadik negyedévében érkezik a Dungeon Lords: Expansion (ez egyelőre természetesen csak munkacím), mely egy önállóan futtatható kiegészítő lemez lesz, illetve megkezdik a Dungeon Lords 2 előkészítését is, utóbbit a PC mellett next-gen konzolokra is.
Az expanzió az eredeti sztori és a második rész között fog egyfajta hidat vagy kapcsot képezni, maga a folytatás pedig teljesen új grafikus és fizikai motorral, új dizájnnal, és persze friss epikus küldetéssorral kecsegtet. Egyelőre csak félhivatalos információ, hogy a fejlesztést ismét a Heuristic Park végzi (bár logikusnak hangzik, de ugye a Gothic 4 óta a JoWooD esetében ezt már nem merjük kijelenteni), a hivatalos sajtóközleményben csupán annyi áll, hogy a gyártást a DreamCatcher felügyeli. Érdekességképp megjegyzem, hogy az egyik külföldi, elég megbízható forrásunk a Dungeon Lords 2 megjelenését egész konkrétan 2009. szeptember 22-re (USA), ill. szeptember 25-re (EU) teszi. Valamit tudnak... Akárhogy is, én azért kíváncsian várom a fejleményeket; David W. Bradleyben még mindig bízom, ha a JoWooD-ban nem is annyira, főleg, ha RPG-ről van szó (lásd szegény, már emlegetett Gothicot és az ő problémáit). Jó lenne, ha végre nem ismétlődne meg a történelem - egyik fél részéről sem...
A mellékelt képek az első részből származnak!
Nos, ez a kis történelmi áttekintést csak azért kellett megejtenünk, mert a JoWooD bejelentette: új életet lehel a franchise-ba. Teszik ezt azért, mert minden hibája ellenére a játékból egymillió darab felett értékesítettek, így látnak benne lehetőséget. Ráadásul a tervek igencsak szépek: 2008 harmadik negyedévében érkezik a Dungeon Lords: Expansion (ez egyelőre természetesen csak munkacím), mely egy önállóan futtatható kiegészítő lemez lesz, illetve megkezdik a Dungeon Lords 2 előkészítését is, utóbbit a PC mellett next-gen konzolokra is.
Az expanzió az eredeti sztori és a második rész között fog egyfajta hidat vagy kapcsot képezni, maga a folytatás pedig teljesen új grafikus és fizikai motorral, új dizájnnal, és persze friss epikus küldetéssorral kecsegtet. Egyelőre csak félhivatalos információ, hogy a fejlesztést ismét a Heuristic Park végzi (bár logikusnak hangzik, de ugye a Gothic 4 óta a JoWooD esetében ezt már nem merjük kijelenteni), a hivatalos sajtóközleményben csupán annyi áll, hogy a gyártást a DreamCatcher felügyeli. Érdekességképp megjegyzem, hogy az egyik külföldi, elég megbízható forrásunk a Dungeon Lords 2 megjelenését egész konkrétan 2009. szeptember 22-re (USA), ill. szeptember 25-re (EU) teszi. Valamit tudnak... Akárhogy is, én azért kíváncsian várom a fejleményeket; David W. Bradleyben még mindig bízom, ha a JoWooD-ban nem is annyira, főleg, ha RPG-ről van szó (lásd szegény, már emlegetett Gothicot és az ő problémáit). Jó lenne, ha végre nem ismétlődne meg a történelem - egyik fél részéről sem...
A mellékelt képek az első részből származnak!
Bár amikor még csak hír volt, hogy majd jön én nagyon vártam és hatalmas reményeket fűztem hozzá!!! Már csak azért is amiket hebegtek róla!
Amikor felraktam a ku...a anyád volt a legszalonképesebb szó amit mormogtam!
Azért a folytatásra ezek ellenére is kíváncsi vagyok!
AVE
Szeretem az Rpg-ket,de ez nem nagyon fogott meg,bár rágebben kölcsön akartam kérni az osztálytársamtól,de ő nem adta,és utólag neki se tetszett,megunta
Én meg is vettem, végig is játszottam. Nem azt mondom, hogy csúcs egy játék volt, de
én élveztem.
Ezt a játékot -kapaszkodjatok meg, erősen- én megvettem...XD. A CE-t, igen. Miért? Mert RPG-fan vagyok. Egyszerűen elvarázsolt, hogy végre egy klasszikus fantasy világ jelenik meg RPG-ben, amolyan "Gothicos" módon. Persze tisztában voltam vele, hogy a kritikák lehúzták - nem alaptalanul. De bíztam benne, hogy a CE, mely ugye végülis a patch-elt verziót jelenti (LOL?), játszható lesz. Hát nem volt az XD. Most nem tudom, az mennyire számít hibának, de számomra azért egy kicsit idegesítő és megmosolyogtató, hogy n00b karakterre annyi ellenfelet küldenek már az elején, hogy a Diablo-ban nem vertünk le olyan sokat, állítom XD. Én ott adtam fel, mikor egy várba próbáltam hátsó kapun bejutni, és a véget nem érő katakombákban egyszer csak jött valami Überbrutál Góliát XD. Az meg lecsapott. Jó, hogy van resurrection, de szart nem ér, ha egyszerűen örökké lecsap XD. Én ott adtam fel a játékot, és vérzett a szívem... Eleve, hogy végre offline játékban tudtam törpe (!!!) kartaktert indítani, mely a barbár mellett játékokban számomra a legkedvesebb XD. De ott a faxa fejlődésrendszer, a jó kis cuccolás, a tárgykezelés, a nyílt, hagyományos fantasy világ, goblinokkal, törpökkel, elfekkel, orkokkal, ahogy kell. Meg ott van a tény, hogy végülis David Bradley játéka félig-meddig, akinek Wizardry-a és Wizards and Warriors-a még nekem is nagyon ismerősen cseng XD.
Én a JoWood-tól sajnos nem várok sokat... Szerintem ugyanolyan shit lesz a következő is, mint ez volt, sajnos. Pedig annyira játszanék vele... A Vampire után még egy játék, amivel az istentelen fejlesztői és kiadói balfékség miatt nem tudok játszani.
Ha még a Piranha Bytes kezébe lenne... De ez a Heuristic... Nem tudom, hogy bízzak-e benne...
kaptam kölcsön. Ő figyelmeztetett de nem hallgattam rá és kipróbáltam. Elég volt 1 óra, hogy leforduljak a székről