A Dragon Age Inquisition kreatív igazgatója, Mike Laidlaw a Twitteren szívélyesen válaszolgatott a rajongóknak mindenféle kérdésre. A kíváncsiskodókat két dolog érdekelte leginkább: a nehézség, ami a Dragon Age 2 esetén igencsak visszafogott volt, és persze a DLC-k kérdése.

Laidlaw a nehézségi szintekről elárulta, hogy még csak most igyekeznek belőni a játék eme tulajdonságát, ennek ellenére biztosított minket affelől, hogy a normál fokozat a Dragon Age 2-höz képest embert próbálóbb kihívást nyújt majd. Természetesen, ahogy azt a BioWare-játékoktól már megszokhattuk, a nehézségi szint a játék alatt bármikor megváltoztatható lesz.

Ami a DLC-ket illeti, nem kell számítanunk karaktereket tartalmazó első napi DLC-kre, mint a Mass Effect 2-3 és az előző Dragon Age esetében. Az összes csapattársat tartalmazni fogja az alapjáték. Ez mindenképpen örvendetes hír. Kiderült, hogy nem ülhetünk majd meg se lovakat, se sárkányokat, se griffeket, a hegyekbe a saját lábunkon kell majd felzarándokolnunk. A csaták változatosabb helyszíneken fognak játszódni, mint a Dragon Age 2-ben, ahol nagyjából három helyszín ismétlődött újra és újra.

Mindemellett a legfontosabb, amit megtudhattunk, hogy a játék fejlesztésének egyik szakaszában az egyik csapattársunk, Cole nadrágja tőle jó pár méterre jobbra önálló életet élt. Ez vagy egy igen különleges mágikus képesség lesz, vagy a Dragon Age: Inquisitionban, ha nem mossuk ki rendszeresen a ruhánkat, akkor azok önálló életre kélnek. Van ilyen.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!