Az E3 2014 egyik legnagyobb játéka kétségkívül a Dragon Age: Inquisition, mely októberben kíván berobbanni, hogy megelőzve a nagy konkurens Vaják Witcher 3-at, megmutassa, mennyi potenciál maradt a több kulcsfejlesztőt is elveszítő BioWare-ben a Mass Effect 3-as fiaskó után. Azt eddig is tudtuk, hogy a program jól néz majd ki, erről a Frostbite 3-as motor gondoskodik, illetve a változatos románcok ígérete sem ismeretlen előttünk. Most viszont kiderült, hogy a fő küldetésszál 50 órás lesz, valamint hogy fontos szerepet játszni a Dragon Age: Inquisitionben a craftolás rendszere, azaz a különböző elemekből összeállítható fegyverek, felszerelés és tárgyak.
- PC
- XBOX 360
- XBOX One
- PS3
- PS4
Mark Darrah vezető producer és Mike Laidlaw kreatív igazgató a Twitchen tartott virtuális sajtótájékoztatót, leleplezve pár új információt a játékkal kapcsalatban. Elmondásuk szerint a Dragon Age: Inquisition legfontosabb tulajdonsága, hogy a játékos nemcsak egy karaktert vagy partit, hanem egy komplett szervezetet (a címben is kiemelt inkvizíciót) irányít. Ennek szellemében a játékmenet úgy épül fel, hogy a karakterek egyre erősebbé és erősebbé váljanak a kalandok során, azt az érzetet keltve a játékosban, hogy velük együtt az inkvizíció intézménye is hatalmasabbá, jelentősebbé válik. Ahogy a két alkotó fogalmazott, vezetőként számtalan olyan dologra leszünk képesek, amikre önmagunkban képtelenek lennénk -- igaz, példákat már nem soroltak fel, valószínűleg tartottak a spoilerektől és a rájuk is érvényes titoktartási kötelezettség megszegésétől.
A tárgykészítés az első Dragon Age-ben nagyon fontos volt, a másodikban már kevésbé, az Inquisitionben viszont visszatér, és minden korábbinál többet nyom majd a latba egy-egy összeállított varázsital, fegyver vagy páncélzat. Az alkotóelemek összegyűjtése nem lesz egyszerű feladat, és bár az alaptörténet végigjátszása során nem kárhoztatunk farmolásra, a kifejezetten end-game tartalomnak szánt sárkányokhoz elkél majd pár olyan cucc, amiket csak az alkatrészeik gondos keresgélése (értsd: az azokat alacsony valószínűséggel dobó ellenfelek folytonos kaszabolása) árán tudunk majd összeállítani.
És hogy mennyire lesz hosszú a Dragon Age: Inquisition? Nos, ahogy fentebb írtunk, Darrah csapata 50 órás fő küldetésszállal számolnak, azaz két teljes napunkba kerül majd, ha csak végig akarunk futni a történeten. Bár ez talán nem hangzik olyan soknak egy masszív szerepjáték esetében, a készítők szerint csak úgy jön össze az 50 órás határ, ha egy mellékküldetés nem sok, annyit sem vállalunk el. Ilyet pedig egy magára valamit adó gamer sem tenne.
A Dragon Age: Inquisition október 9-én jelenik meg PC-re, Xbox One-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és PS3-ra. Ha érdekel a játék, akkor irány a PC Guru Webshop!
A második részen jelentősen rövidebb idő alatt végig tudtam sasszézni az 45 óra mindennel együt.
Én úgy vagyok vele, ha TÉNYLEG 50 óra csak az alap akkor az igen tisztes idő ami manapság valljuk be nem jellemző legtöbb játékot nagyon hamar végig lehet pörgetni.
Plusz ha sok mellék küldi van, és a korábbi mentéseim ezeket gyarapítják illetve vissza köszönnek sok helyen akkor én leszek a világ legboldogabb embere.
Értem ezalatt, hogy a korábbi mentések ne csak + 3 dialógust és 4-5 Npc változást jelentsen.
Witcher: Én is várom ám sokkal kevésbé köt le engem személyszerint. Ám kicsit unalmas, hogy ahol Dragon age ott a witcher is előjön témának. Értem én RPG a javából és mind kettő nagyon várós és azt is értem, hogy a witcher folyamatosan hozta ugyan azt a szinvonalat míg a DA-nak volt egy kibicsaklása a második résszel. De szerintem tök más tészta a kettő.
úgy nézzük, akkor a kiegészítővel és a külön indítható DLC-kkel együtt bőven 100 felett volt.
úgy nézzük, akkor a kiegészítővel és a külön indítható DLC-kkel együtt bőven 100 felett volt.
a skyrim fő stori vonala max 20-25 óra és akkor ráérősen tolod
én sem hiszem hogy 50 órás sztori lenne, de ne legyen igazam
köszi,
g
Röviden: igen, de csak mértékkel, a durvább cuccok a sztori után válnak hasznossá leginkább.
igaz, én maximálpista vagyok, muszáj mindig mindent megcsinálni.
a skyrim fő stori vonala max 20-25 óra és akkor ráérősen tolod
én sem hiszem hogy 50 órás sztori lenne, de ne legyen igazam
igaz, én maximálpista vagyok, muszáj mindig mindent megcsinálni.
Am szerintem 50 óra tömény sztori simán benne szerintem mert a februárban jövő witchernek is valami 100 óra lesz maga csak a főszál végigvitele melléküldi és kósza nélkül.
Am szerintem 50 óra tömény sztori simán benne szerintem mert a februárban jövő witchernek is valami 100 óra lesz maga csak a főszál végigvitele melléküldi és kósza nélkül.