A Mass Effect 3 vége sok játékost feldühített, és nem azért, mert mást vártak, hanem mert több ponton is szembemegy a játékok filozófiájával, és érthetetlen jeleneteket mutat be, amik egyáltalán nem történhettek úgy, ahogy. A fejlesztők nemrég azt ígérték, hogy megmagyarázzák majd a játék végét, most viszont elismerték, hogy maguk sem tudták sokáig, hogy zárják le a sztorit.
"Rájöttünk, hogy egyes rajongóinknak jobb lezárásra, több válaszra és több időre lett volna szükségük, hogy el tudjanak búcsúzni a történettől. És hogy most mi lesz? Nos, az elkövetkezendő évben sok új tartalmon dolgozunk majd. Odafigyelünk a reakciókra, mert lehet, hogy a visszajelzések meghatározzák, mi is legyen az a bizonyos új tartalom. Nem most hallotok utoljára Shepard parancsnokról." -- mondta Casey Hudson közösségi koordinátor.
Ez azonban nem minden. Hudson elárulta, hogy a játék írója, Mac Walters az utolsó pillanatban döntött a lemezre írt befejezés mellett, és a célja az volt, hogy sokan és sokat beszéljenek róla. (Figyelem, a hír ezen része minimális spoilereket tartalmaz.)
"Egy éjjel Walters átküldött pár tervet arról, hogyan kéne véget érnie a játéknak. A lapra az volt írva, hogy »csomóan fognak spekulálni róla«. Igazság szerint a dialógusok végét is csak valamikor novemberben vettük fel. Martin Sheen hanganyagát eredetileg augusztusban kellett volna véglegesíteni, de az íróknak még kellett idő, hogy befejezzék a munkát. És még november végén is egy csapat fejlesztő egy alternatív befejezéssel kísérletezett, melyben Shepard teljes egészében a reaperek irányítása alá került volna."
Casey szerint a From Ashes DLC eredetileg a játék szerves része lett volna, de időhiány miatt utólagosan tudták csak elkészíteni -- ez azért vicces, mert a megjelenés napján már elérhető volt.
"Rájöttünk, hogy egyes rajongóinknak jobb lezárásra, több válaszra és több időre lett volna szükségük, hogy el tudjanak búcsúzni a történettől. És hogy most mi lesz? Nos, az elkövetkezendő évben sok új tartalmon dolgozunk majd. Odafigyelünk a reakciókra, mert lehet, hogy a visszajelzések meghatározzák, mi is legyen az a bizonyos új tartalom. Nem most hallotok utoljára Shepard parancsnokról." -- mondta Casey Hudson közösségi koordinátor.
Ez azonban nem minden. Hudson elárulta, hogy a játék írója, Mac Walters az utolsó pillanatban döntött a lemezre írt befejezés mellett, és a célja az volt, hogy sokan és sokat beszéljenek róla. (Figyelem, a hír ezen része minimális spoilereket tartalmaz.)
"Egy éjjel Walters átküldött pár tervet arról, hogyan kéne véget érnie a játéknak. A lapra az volt írva, hogy »csomóan fognak spekulálni róla«. Igazság szerint a dialógusok végét is csak valamikor novemberben vettük fel. Martin Sheen hanganyagát eredetileg augusztusban kellett volna véglegesíteni, de az íróknak még kellett idő, hogy befejezzék a munkát. És még november végén is egy csapat fejlesztő egy alternatív befejezéssel kísérletezett, melyben Shepard teljes egészében a reaperek irányítása alá került volna."
Casey szerint a From Ashes DLC eredetileg a játék szerves része lett volna, de időhiány miatt utólagosan tudták csak elkészíteni -- ez azért vicces, mert a megjelenés napján már elérhető volt.
Énis egyetértek Chocho-ékkal, egy szerepjátékban, főleg itt kijártak volna olyan befejezések, amiket a teljesítményünk/viselkedésünk alapján érdemlünk ki, főleg aki már az 1. rész óta játszik vele.
ajánlanám ezt minden itt vitázónak a figyelmébe...
ez sokatoknak választ adhat
Szóval olyan sötétnek gondolsz bennünket, hogy avar, ha gondolkodni kell? Azért ez nem ilyen egyszerű. Sokszor leírták már előttem, mi több, én is leírtam, mi a baj a játék végével.
A Scottos hasonlatodat nem értem. Az egy film, nem egy teljes franchise, aminek minden egyes részéért tízezreket fizettünk.
Szégyen hogy milyen lineárisak lettek a játékosok.( és a játékok is persze)
Ridley Scott vajon miért csinált (igaz évekkel később) még egy másik befejezést a Szárnyas fejvadásznak? Talán, hogy gondolkozzanak az emberek?
Az utolsó Stargazer beszélgetésről nem hiszem el , hogy nem ugrott be senkinek a régi "szlogen" : Réges régen, egy messzi messzi galaxisban...
Magam se írhattam volna le jobban. Nagyon bántott, h 3 részen keresztül mindent megtettem azért, h minél inkább paragon legyek és ennek ellenére választhatok 3 szomorú befejezés közül. Pedig szerintem igenis kijár Shepardnak (és nekem is ), h megkapja a végén, amit megérdemel, h kijárjon a jutalma a sok küzdésért.
1;Synergy
2;Controll
3;Destroy
No az apró bökkenő az az, hogy
1;Részben a Synergy ellen küzdesz az egész első részen keresztül. Ugye Saren fő célja ez. Aztán azon vagy, hogy bebizonyítsd neki, hogy téved a játék végén meg tudod győzni = a Synergy befejezés egy nagy lopótökság
2;Részben a Controll ellen küzdesz az egész második részben. Ugye TIM -el van nem kevés összetűzésed ilyen ügyben. Egy ember nem képes iránytani a reapereket stb + a harmadik rész végén is ugye meg tudod, győzni = a Controll befejezés megint csak lopótökság és ledönt mindent ami ellen küzdöttél
3; Az egész Mass Effect sorozaton keresztül ezért küzdöttél, hogy végleg megállítsd és elpusztítsd a galaxist fenyegető veszélyt
__________________________________________________
Miért tesznek bele két olyan befejezést is amik ellen az első két részben küzdöttél?
És akkor miért a destroy a renegade/gonosz (piros) opció?
Én már tényleg nem értem
Látszik, hogy nem érted. Nem az a baj, hogy szomorú, hanem hogy illogikus, szembe megy az eddig kiépített szabályokkal, csavart, de hibás logikát használ, és még sorolhatnám. Arról már nem is szólva, hogy ha én három játékon keresztül jófiú voltam, mi a *******ért ne kaphatnék egy boldog befejezést. Igenis kijár!