2002 volt az az esztendő, amikor a belga srácok betörtek a nemzetközi piacra. A Divine Divinity az év meglepetésjátéka volt, varázslatos hangulattal, zenével, ügyes szabályrendszerrel, hatalmas, érdekes, változatos világgal, másfél száz NPC-vel, sok küldetéssel kényeztette a műfaj szerelmeseit. A 2004-es Beyond Divinity (2006/11-es számunk melléklete) egy úgynevezett spin-off volt, azaz (pár utalástól eltekintve) nem köthető elődjéhez, így aztán az „igazi” folytatás most készül az oudenaarde-i boszorkányműhelyben, ahogy arról augusztus elején már beszámoltunk.
Azóta kisebb csönd volt a projekt körül, most azonban a dtp kiadó megtisztelt minket némi képanyaggal és információval. A címből úgy tűnik, kimaradt a „Divine”, így már csak Divinity 2: Ego Draconis a neve a kedvesnek. Természetesen a színhely továbbra is Rivellon, ám ötszáz évvel később járunk. Sok minden történt ebben a mágikus világban, ám a legnagyobb tragédia a Divine (az első játék hőse) halála volt. Életét egy Dragon Knight oltotta ki, a Damian (Rivellon ősellensége) elleni csatában. Ezért aztán a Divine paladinjai bosszút esküdtek, és megalapították a Dragon Slayer rendet. Új hősünk is egyike e „sárkányölőknek”, ám egy furcsa sorsfordulat után egyszer csak Dragon Knighttá válik, saját korábbi bajtársai esküdt ellenségévé, ráadásul egy bizarr képesség birtokában: képes sárkánnyá változni...
Ez a lehetőség persze számtalan módon válik majd hasznunkra: végre megcsodálhatjuk Rivellon birodalmát a levegőből, könnyedén megtehetünk nagy távolságokat toronyiránt, és persze új fajta módon harcolhatunk, akár a levegőben, tűzzel sütögetve más repülő lényeket, akár odafentről vadul lecsapva. Persze nemcsak a magasba, de a mélybe is alá kell szállnunk, hiszen a hatalmas világ rengeteg föld alatti járatot, labirintust, kazamatát rejt, a felszínen pedig ismét számtalan NPC éli életét, akik tengernyi küldetéssel várnak ránk. Ráadásul az ígéretek szerint döntéseinknek komoly következményei lesznek, melyek hatásait csak sokkal később érezzük majd. A sztori csavarosnak, izgalmasnak ígérkezik, sok fordulattal, meglepetéssel.
Az új generációs Divinity 2 – Ego Draconis 2009 második negyedévében fog megjelenni, PC-re és Xbox 360-ra.
Azóta kisebb csönd volt a projekt körül, most azonban a dtp kiadó megtisztelt minket némi képanyaggal és információval. A címből úgy tűnik, kimaradt a „Divine”, így már csak Divinity 2: Ego Draconis a neve a kedvesnek. Természetesen a színhely továbbra is Rivellon, ám ötszáz évvel később járunk. Sok minden történt ebben a mágikus világban, ám a legnagyobb tragédia a Divine (az első játék hőse) halála volt. Életét egy Dragon Knight oltotta ki, a Damian (Rivellon ősellensége) elleni csatában. Ezért aztán a Divine paladinjai bosszút esküdtek, és megalapították a Dragon Slayer rendet. Új hősünk is egyike e „sárkányölőknek”, ám egy furcsa sorsfordulat után egyszer csak Dragon Knighttá válik, saját korábbi bajtársai esküdt ellenségévé, ráadásul egy bizarr képesség birtokában: képes sárkánnyá változni...
Ez a lehetőség persze számtalan módon válik majd hasznunkra: végre megcsodálhatjuk Rivellon birodalmát a levegőből, könnyedén megtehetünk nagy távolságokat toronyiránt, és persze új fajta módon harcolhatunk, akár a levegőben, tűzzel sütögetve más repülő lényeket, akár odafentről vadul lecsapva. Persze nemcsak a magasba, de a mélybe is alá kell szállnunk, hiszen a hatalmas világ rengeteg föld alatti járatot, labirintust, kazamatát rejt, a felszínen pedig ismét számtalan NPC éli életét, akik tengernyi küldetéssel várnak ránk. Ráadásul az ígéretek szerint döntéseinknek komoly következményei lesznek, melyek hatásait csak sokkal később érezzük majd. A sztori csavarosnak, izgalmasnak ígérkezik, sok fordulattal, meglepetéssel.
Az új generációs Divinity 2 – Ego Draconis 2009 második negyedévében fog megjelenni, PC-re és Xbox 360-ra.
már alig várom hogy kiprobálhassam
ez ilyen Hubertus reklám beütésű kicsit