Divinity 2: Ego Draconis
Az évezred talán legnagyobb meglepetésének számító, német fejlesztők kezei közül kikerülő Divine Divinity nem csak hazájában lett - a költségvetéshez képest - óriási siker, segítségével a Larian stúdió a semmiből Belgium vezető szoftverfejlesztője lett. A folytatásban sárkányok, okos ellenfelek, számtalan képesség, és három, teljesen variálható kaszt vár ránk egy csodálatos 3D-s világban.
magyarítottam és amint a "Hasadtvölgy" nevű városban beszélni akarok egy Richard nevű hapekkal egyből kilép.
nektek már volt ilyen? tudnátok segíteni?
Ahogy viszont haladtam előre, egyre inkább éreztem azt a "parasztvakítás"-szagot, ami elvette a kedvem az egésztől. Fejlődhetünk, csiszolgathatjuk a karakterünket, a tornyunkat, egyre jobb felszerelésre tehetünk szert, de mindez egy nagy rakás fekáliát sem ér. A játék adta szabadságról pedig fél óra után kiderül, hogy végsősoron csak gyengén palástolt, zárt zónákat kaptunk, ahol röpködhetünk egy darabig, leszállhatunk bárhol, de igazából nincs miért...
Ráadásul egyre szembetűnőbb hibákba és idegesítő megoldásokba futottam bele, de ami feltette az I-re a pontot, az a befejezés volt. Konkrétan öt percig meredtem a monitorra, aztán kiléptem, leszedtem a játékot és a lemezét eltemettem valahova mélyre (az emlékével együtt), hogy ne is lássam.
Nincs gusztusom elővenni, hogy a folytatással újra felvegyem a történet fonalát Rohadt egy megoldás így ösztönözni a játékost a további tartalmak megkaparintására, pláne, ha ezzel pont az ellenkező hatást érik el...
Számomra a Divinity II hatalmas csalódás volt. Senkinek nem javasolnám, hogy kipróbálja.
Nálam mondjuk kicsit bugos volt a játék (a minimap folyton bedilizett), de élveztem a játékot, remélem lesz tovább... és persze hogy csinálnak a folytatáshoz multit.
Fantasztikusan jó játék.
igy németül beszélnek és angolul van feliratozva én meg magyarul jácokXD
unios játék de nagyon komoly