David Cage a Games Industry számára adott interjújában arról beszélt, hogy ez legkomplexebb játék, amin eddig valaha dolgozott, és megemlítette azt is, hogy a játék teljes történetének megírása már befejeződött.
„Most végeztem a Detroit forgatókönyvével. Több mint két évembe telt, hetente hat napot dolgoztam rajta. Valószínűleg hússzor összetettebb lett, mint bármelyik korábbi munkánk. Ennyi információ túl sok egyetlen tudatnak. Szerencsére, a nagyon tehetséges tagokból álló csapatom segített a történet elágazásainak nyomon követésében és alakításában.”
Az előző játékuk (Beyond Two Souls) készítése során olyan híres színészekkel dolgozott, mint Ellen Page, vagy Willem Dafoe, de szerinte ez nem szükséges egy játéknál. Cage véleménye az, hogy egy játéknál nem egy olyan híres, felismerhető arcra van szükség, aki eladja a programot, hanem pusztán olyan tehetségesekre, akik tökéltesen alakítják a játékon belüli karakterüket.
„Dolgoztam olyan színészekkel, akik nem voltak túlzottan híresek, de tehetségesek voltak, velük legalább olyan megtisztelő volt dolgozni, mint a hírnevet szerzett társaikkal.”
Véleménye szerint régen, ha egy játék nem sikerült jól, akkor egy könnyen felismerhető híreséggel próbált kompenzálni. Szerinte ma már ez nem divat, mivel már mindenki ismeri ezt a trükköt, és nem működik.
Kíváncsian várom, hogy tényleg ez lesz-e a Quantic Dream legnagyobb története, ezt nehéz lesz összehozni, mert tapasztalataim szerint, már a több mint tíz éves Fahrenheit: Indigo Prophecy sem volt egy rosszul megírt, rövid és összecsapott történet. A Detroit: Become Human kizárólag PlayStation 4-re érkezik.