Egyik napról a másikra robbant be a köztudatba az ArmA 2 DayZ modifikációja, óriási népszerűségre szert téve. A fejlesztést vezető Dean Hall, aki a Bohemia Interactive-nál multiplayer tervező, a Rezzed találkozón elmondta, hogy eddig 420 ezer példányban töltötték le a játékot, egy 24 órás periódusban 1000 szerveren 110 ezer játékost szolgálnak ki, csúcsidőben pedig egyszerre 22 ezer meccse fut, csúcsidőn kívül pedig 10 ezer, ami jócskán meghaladja az eredeti rendszer képességeit, ami két szerveren, 100 egyidejű meccs futtatására lett tervezve.
A játékosok nagy száma különböző gondokat okoz, például folyamatosan rettegni kell attól, hogy a szerverek leállnak, vagy túlmelegednek; minden patch legalább egy összeomlással jár, s eddig öt szervert veszítettek el a túlmelegedés miatt, Hall pedig sosem tudja biztosan, hogy az adott pillanatban, vajon csak sok a játékos, vagy DDoS-támadás alatt vannak.
A hosszú távú terv az, hogy a DayZ egy különálló, talán ingyenes programként a későbbiek folyamán megjelenhet, egyelőre azonban a moddal foglalkozik, amiben hamarosan felbukkannak a kutyák, konkrétan német juhászok.
A játékosok nagy száma különböző gondokat okoz, például folyamatosan rettegni kell attól, hogy a szerverek leállnak, vagy túlmelegednek; minden patch legalább egy összeomlással jár, s eddig öt szervert veszítettek el a túlmelegedés miatt, Hall pedig sosem tudja biztosan, hogy az adott pillanatban, vajon csak sok a játékos, vagy DDoS-támadás alatt vannak.
A hosszú távú terv az, hogy a DayZ egy különálló, talán ingyenes programként a későbbiek folyamán megjelenhet, egyelőre azonban a moddal foglalkozik, amiben hamarosan felbukkannak a kutyák, konkrétan német juhászok.
ui.: remélem Arma 3-hoz is lesz Dayz
Bár,így már nem vennének annyi Arma 2-t...