A történet szerint 2047-ben járunk, Adrianopolis városában. Az emberiség aranykorának is lehetne nevezni ezt az időszakot, ugyanis a jelentős erőforrással bíró országok összefogtak és egyesültek a Világunió égisze alatt. Ebben az utópisztikus társadalomban az evolúció örök törvénye, mely szerint a legerősebb marad fenn, a következő szintre lépett. Csak az lehet tag, aki egészséges, gazdag és elég okos. Levetkőzve a rokonszenvet a gyengébbek iránt, ami eddig csak akadályozta az egyének és a gazdaság fejlődését, új kor köszöntött be. A jólét tudomány lett, a szex szórakoztatás, míg a betegségek, illetve a súlyos bűnök nem léteznek.
De a tökéletes világ álcája alatt egy szörnyű igazság rejlik, ami hamarosan a felszínre kerül. Oroszországban, az egyik utolsó kívülálló államban megölnek egy embert, és ez kísértetiesen egybeesik egy professzor balesetével Adrianopolisban, amely fontos határváros az Unió és Oroszország között. Phoenix Wallist, a fiatal és tapasztalatlan békefenntartó hölgyet bízzák meg a gyilkosság felderítésével, aki hamarosan olyan felfedezéseket tesz, melyekre legvadabb rémálmaiban sem gondolt volna, miközben veterán hackerek és egyéb alvilági figurák érdeklődését kelti fel. A nyomozás titokzatos részleteket fed fel, melyek egyre mélyebbre vezetik egy rejtélyben, és ez már nem csak az ügyet veszélyezteti, hanem a hitét is a rendszerben, melynek védelmére felesküdött.
"Dióhéjban" ennyi lenne a sztori, akinek felkeltette az érdeklődését még sok érdekességet találhat a játék honlapján, melyet úgy alakítottak ki, mintha az Unió oldala lenne, és tele van sok információval a világról.
A grafika teljesen 3D-s, nem renderelt vagy rajzolt hátteret kapunk, mint sok más kalandjátékban. De ennek meg is lesz a böjtje, mert az eddigi képek alapján úgy tűnik, nem sikerül hozniuk a 2007-es szintet - bár a képek jó része már régebbi, így nem lehet teljes bizonyossággal nyilatkozni azok minőségéről. A kamerakezelés dinamikus lesz, ebben is eltér a klasszikusoktól. Az arcokkal különösen sokat foglalkoztak, erre a sok beszélgetés miatt szükség is volt. A fejlesztők oldalán vannak demók, melyek ezt szemléltetik.
A kezelés teljes egészében egérrel történik, oda megy Phoenix, ahová kattintunk. Több mint 50 egyedi karakter fog szerepelni a Culpa Innatában, melyek mindegyikét a Momentum saját animációs technológiájával alakítják ki. Szétágazó párbeszédek és nem lineáris, szabadon választható küldetések jellemzik a játékmenetet, így az újrajátszhatósági érték is magas lehet, ha sikerül mindent jól eltalálni. A szokásos puzzlék mellett lesznek high-tech kütyük is, de a párbeszédek során - melyekre nagy hangsúly helyeznek, így ezek fontos részét teszik ki a játéknak - is kihívásokra akadhatunk néha.
A helyszínek száma 40 fölött van, de nem kell aggódni, naplónk segítségével mindent nyomon lehet követni így is. Nappal dolgozunk, embereket interjúvolunk meg információért, persze vigyázva a szabályok betartására, miszerint meghatározott időlimit van, hiszen nem akadályozhatjuk a termelékenységüket. De este már szabadabbak vagyunk, el lehet menni szórakozni vagy randira, esetleg pletykálni egy bárba Phoenix legjobb barátnőjével, tehát sok mindent lehet majd csinálni a nyomozás mellett is.
A Culpa Innata, mely durván fordítva "Ösztönös bűn" magyarul, még valamikor idén ősszel megjelenik, ha nem csúszik el valamin a fejlesztőcsapat. Az eredeti zenei anyaggal készülő játékról letölthettek egy videót tőlünk, és megnézhettek egy rakás képet is a galériában.
De a tökéletes világ álcája alatt egy szörnyű igazság rejlik, ami hamarosan a felszínre kerül. Oroszországban, az egyik utolsó kívülálló államban megölnek egy embert, és ez kísértetiesen egybeesik egy professzor balesetével Adrianopolisban, amely fontos határváros az Unió és Oroszország között. Phoenix Wallist, a fiatal és tapasztalatlan békefenntartó hölgyet bízzák meg a gyilkosság felderítésével, aki hamarosan olyan felfedezéseket tesz, melyekre legvadabb rémálmaiban sem gondolt volna, miközben veterán hackerek és egyéb alvilági figurák érdeklődését kelti fel. A nyomozás titokzatos részleteket fed fel, melyek egyre mélyebbre vezetik egy rejtélyben, és ez már nem csak az ügyet veszélyezteti, hanem a hitét is a rendszerben, melynek védelmére felesküdött.
"Dióhéjban" ennyi lenne a sztori, akinek felkeltette az érdeklődését még sok érdekességet találhat a játék honlapján, melyet úgy alakítottak ki, mintha az Unió oldala lenne, és tele van sok információval a világról.
A grafika teljesen 3D-s, nem renderelt vagy rajzolt hátteret kapunk, mint sok más kalandjátékban. De ennek meg is lesz a böjtje, mert az eddigi képek alapján úgy tűnik, nem sikerül hozniuk a 2007-es szintet - bár a képek jó része már régebbi, így nem lehet teljes bizonyossággal nyilatkozni azok minőségéről. A kamerakezelés dinamikus lesz, ebben is eltér a klasszikusoktól. Az arcokkal különösen sokat foglalkoztak, erre a sok beszélgetés miatt szükség is volt. A fejlesztők oldalán vannak demók, melyek ezt szemléltetik.
A kezelés teljes egészében egérrel történik, oda megy Phoenix, ahová kattintunk. Több mint 50 egyedi karakter fog szerepelni a Culpa Innatában, melyek mindegyikét a Momentum saját animációs technológiájával alakítják ki. Szétágazó párbeszédek és nem lineáris, szabadon választható küldetések jellemzik a játékmenetet, így az újrajátszhatósági érték is magas lehet, ha sikerül mindent jól eltalálni. A szokásos puzzlék mellett lesznek high-tech kütyük is, de a párbeszédek során - melyekre nagy hangsúly helyeznek, így ezek fontos részét teszik ki a játéknak - is kihívásokra akadhatunk néha.
A helyszínek száma 40 fölött van, de nem kell aggódni, naplónk segítségével mindent nyomon lehet követni így is. Nappal dolgozunk, embereket interjúvolunk meg információért, persze vigyázva a szabályok betartására, miszerint meghatározott időlimit van, hiszen nem akadályozhatjuk a termelékenységüket. De este már szabadabbak vagyunk, el lehet menni szórakozni vagy randira, esetleg pletykálni egy bárba Phoenix legjobb barátnőjével, tehát sok mindent lehet majd csinálni a nyomozás mellett is.
A Culpa Innata, mely durván fordítva "Ösztönös bűn" magyarul, még valamikor idén ősszel megjelenik, ha nem csúszik el valamin a fejlesztőcsapat. Az eredeti zenei anyaggal készülő játékról letölthettek egy videót tőlünk, és megnézhettek egy rakás képet is a galériában.
Kalandjátékból a Fahrenheit-nak nincsen párja!