Hirai Kazuo, a Sony Computer Entertainment nagyfőnöke nyilatkozta nemrég, hogy szándékosan nem könnyítették meg a Sony PlayStation 3 programozását, hogy a fejlesztők ne tudják azonnal kihasználni a konzol lehetőségeit. "Ha mindenki ki tudná aknázni a PS3 képességeit, akkor mi maradna a konzolunk maradék életciklusára?" — tette fel a költői kérdést "Kaz".
Amikor az EA Crysis 2-es bejelentésén interjút adott az újságíróknak, akkor mesélte el Cevat Yerli, hogy egy teljesítménytesztet futtattak a PS3 fejlesztői kitjén, és ezáltal tökéletesen felmérték a PS3 képességeinek határait, amelyeket el is fognak érni majd a Crysis 2-t meghajtó CryEngine 3-mal. Állítólag a Crytek már három éve kutatja, hogyan tudná elérni a PS3 határait, és ez most a Crysis 2-ben majd meg is valósul. Hogy a Cevat által előadott nyilatkozat csak egy "marketing bullshit", vagy tényleges technikai áttörést értek el, azt talán majd a PS3-as Crysis 2 végső verziójának megjelenésénél mi magunk is megtudhatjuk...
Amikor az EA Crysis 2-es bejelentésén interjút adott az újságíróknak, akkor mesélte el Cevat Yerli, hogy egy teljesítménytesztet futtattak a PS3 fejlesztői kitjén, és ezáltal tökéletesen felmérték a PS3 képességeinek határait, amelyeket el is fognak érni majd a Crysis 2-t meghajtó CryEngine 3-mal. Állítólag a Crytek már három éve kutatja, hogyan tudná elérni a PS3 határait, és ez most a Crysis 2-ben majd meg is valósul. Hogy a Cevat által előadott nyilatkozat csak egy "marketing bullshit", vagy tényleges technikai áttörést értek el, azt talán majd a PS3-as Crysis 2 végső verziójának megjelenésénél mi magunk is megtudhatjuk...
+1 szavazat a "marketing bullshit"-re.
Meg az is gyanús nekem, hogy már 3 éve próbálgatják a ps3 határait, de érdekes módon csak a crysis megjelenése után sírtak be, hogy akkor mostmár konzollal is foglalkoznak. Szóval én inkább a "marketing bullshitre" szavazok.