CliffyB, a híres játéktervező (többek között a Gears of Wart és az Unreal Tournamentet is neki köszönhetjük) Twitteren osztotta meg a néppel, hogy mit gondol az Amerikában már elstarolt (nálunk csak holnap fog) Battlefield: Hardline-ról. Cliff a single player módot nézte meg, szórakozott vele egy órát, majd azt írta róla, hogy:

- PC
- XBOX 360
- XBOX One
- PS3
- PS4
"Élveztem a Battlefield: Hardline első óráját. Átjött ez a zsarus tévéműsor feeling, amivel próbálkoztak, de azt kívántam, hogy több dolgot csinálhassak, és kevesebbet kelljen csak néznem. Az első óra ugyanis úgy 15-20 perc interaktivitást nyújtott. És ez sok manapság egy AAA-játékban, sajnos."
Oké, CliffyB nem döngölte a földbe a játékot, de annyira nem is volt oda érte, mert nem elég interaktív, végig fogja a kezed, és kevés dolgot lehet benne csinálni. Vajon tényleg ez a helyzet?