Cliff Bleszinski egyike azoknak, akik szerint a Natal nem cseréli majd le a "hagyományos" játékirányítást. "Ha lenne is egy speciális Gears irányítóeszköz, akkor szerintem a Natal nem az a típus, amit egy ilyen játéhoz csatolnál, nem igaz?" — tette fel a költői kérdést Bleszinski egy Major Nelsonnak adott podcast interjújában.
"Nekem marhára tetszik a... szóval az egész rendszer frankón működik. Mi már hetekkel az E3 előtt láttuk, mert a Microsoft elhozta nekünk, hogy kipróbálhassuk. A vezetés... csak előretartod a kezed és tekered a levegőben kormányt és ez... nincs semmi lag, hihetetlenül precíz." — méltatta Cliff Bleszinski kicsit zavaros stílusban, zagyva mondatokat használva, a Natal erényeit.
Ugyanakkor CliffyB meg van róla győződve arról, hogy a Natal nem cseréli majd le a hagyományos játékirányítást. "Ez egy fantasztikus módja annak, hogy a játékélményt nagyobb közönségre is kiterjesszük új játékokkal és régiekkel egyaránt."
Bleszinski tehát nem gondolja, hogy a Natal szerepet játszik majd a Gears of War játékokban, de más fejlesztők kutatják az új irányítórendszer lehetőségeit. A Bungie már kijelentette, hogy a Halo: Reach valószínűleg támogatni fogja a Natalt, Szuda Goicsi pedig arra utalt, hogy leginkább a Natal miatt nyergel át az Xbox 360-ra.
Hogy mennyire lesz sikeres a Natal, azt valamikor a jövő évben megtudjuk, amikor végre a boltokba kerül.
"Nekem marhára tetszik a... szóval az egész rendszer frankón működik. Mi már hetekkel az E3 előtt láttuk, mert a Microsoft elhozta nekünk, hogy kipróbálhassuk. A vezetés... csak előretartod a kezed és tekered a levegőben kormányt és ez... nincs semmi lag, hihetetlenül precíz." — méltatta Cliff Bleszinski kicsit zavaros stílusban, zagyva mondatokat használva, a Natal erényeit.
Ugyanakkor CliffyB meg van róla győződve arról, hogy a Natal nem cseréli majd le a hagyományos játékirányítást. "Ez egy fantasztikus módja annak, hogy a játékélményt nagyobb közönségre is kiterjesszük új játékokkal és régiekkel egyaránt."
Bleszinski tehát nem gondolja, hogy a Natal szerepet játszik majd a Gears of War játékokban, de más fejlesztők kutatják az új irányítórendszer lehetőségeit. A Bungie már kijelentette, hogy a Halo: Reach valószínűleg támogatni fogja a Natalt, Szuda Goicsi pedig arra utalt, hogy leginkább a Natal miatt nyergel át az Xbox 360-ra.
Hogy mennyire lesz sikeres a Natal, azt valamikor a jövő évben megtudjuk, amikor végre a boltokba kerül.
gamer33: Azt én is nagyon remélem, főleg a befejezése miatt várom már izomból, de abból 2010 előtt nem lesz semmi.
Én is ezen gondolkodtam a Natal bejelentésekor, hogy oké-oké a testünkel mozgatunk mindent, de hát ki bírja azt a folyamatos kalimpálást, meg mutogatást meg miegyéb.... mindenféle képpen kell egy gyorsvezérlő, külömben konditerem lessz a natalbol
(én speciel utálnám, a levegőt "fogni"...)
amugy én is várom a GoW3at de remélem Pc-re valamikor jön a 2...
lopika1: hamar abbahagynád amikor már a 3. TV-t lököd a polcról v szekrényről
Érdekes módon viszont szerintem egy GoW-féle játékban lehet ráció benne, hozzáteszem: vegyesen használva egy kontrollerrel. El tudnék képzelni egy fegyver alakú irányítót, amivel pontosan tudsz célozni, lőni, közelharcban kaszabolni, fegyvert váltani, mindezt egy kézzel, a másik kezeddel viszont tudnál gránátot dobni, társaknak kommandós módon utasítást adni, ha pedig fedezékbe akarsz húzódni, lekapod a fejed, vagy ha állva játszol, leguggolsz . De mondom, mindenképp szükség van szerintem egy valamilyen kontrollerre az alapvető funkciók gyors eléréséhez, különben pikk-pakk feldobod a pacskert.