- A lemezes Cyberpunk 2077 példányt vásárló játékosok is visszakapják a pénzüket
- Ha a boltok nem működnek együtt, akkor fel kell venni a kapcsolatot a CD Projekt RED-del
A pénteki napon minden eddiginél nagyobbra duzzadt a Cyberpunk 2077 körüli botrány, miután előbb a Sony, majd a Microsoft is eltávolította a játékot a saját áruházából, pénzvisszatérítést biztosítva a digitálisan vásárolt példányok után. A CD Projekt RED eközben elkezdte felvenni a kapcsolatot azon játékosokkal is, akik nem digitális, hanem fizikai példányt szereztek be, és szeretnének elállni a vásárlástól.
Ha a bolt, ahol megvásároltuk a szoftvert nem működik együtt, akkor a korábban már megosztott helpmerefund@cdprojektred.com címre kell elküldeni a vásárlást igazoló nyugtát december 21-ig. A fejlesztőcsapat hangsúlyozta, hogy mindenkinek válaszolni fognak (az első adag válaszemail nemrégiben ment ki), és ha kell, akkor "saját zsebből" intézik a dolgot.
Egyes üzletek egyébként már jelezték a vásárlók felé, hogy az említett határidőig visszaveszik a játékokat: az egyik legnagyobb amerikai áruházlánc, a Best Buy például közleményt adott ki, miszerint december 21-ig vissza lehet vinni hozzájuk a náluk vásárolt bontott példányokat.
Update on Retail Refunds https://t.co/7hAHo19jfa pic.twitter.com/nFMbhvokvl
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) December 18, 2020