• A Capcom által eladott játékok 80 százaléka digitális
  • A céljuk a 90 százalék elérése

A koronavírus-járvány, illetve az ezzel kapcsolatos intézkedések érezhetően felgyorsították a digitális disztribúcióra történő átállást, hiszen szinte minden kiadó arról számolt be, hogy felgyorsult ütemben nyílik az olló a digitális és a bolti értékesítés között. Erre pedig a Capcom az egyik legjobb példa, akik nemrég egy részvényeseknek tartott beszámolóban elmondták, hogy jelenleg az eladásoknak csupán 20 százaléka jön a dobozos játékokból.

capcom-5-jatekbol-4-et-digitalis-formaban-vesznek.jpg

A japán kiadó ráadásul nem elégszik meg ennyivel, a céljuk ugyanis az, hogy elérjék a 90 százalékos arányt a digitális értékesítés tekintetében. Hangsúlyozták ugyanakkor, hogy nem tervezik teljesen maguk mögött hagyni a dobozos játékokat, hiszen vannak vásárlók, akik a lemezes játékokat részesítik előnyben.

A Capcom egyébként 75 százalékos arányt jósolt korábban 2020-ra, ami jól mutatja a folyamat felgyorsulását a várakozásokhoz képest.