Ahogyan korábban már kiderült, a Call of Duty: Black Ops 3 előző generációs átirataiból technikai okok miatt teljes egészében kimarad a négy fős kooperatív kampány, a Weapon Paint Shop és az eSport opció, most pedig kiderült, hogy a fejlesztők inkább a stabil 30fps képfrissítési értéket célozzák meg, semmint megpróbálkozzanak a 60-as érték elérésével. Persze nincs mit ezen csodálkozni, lévén 10 esztendős hardverekről van szó, a játék prevgen portjait készítő Beenox - Mercenary Technology duó fejlesztői pedig ha megfeszülnek, akkor sem tudnak többet kicsiholni belőlük.
„Megpróbálkoztunk a 60fps elérésével, de a végeredmény inkább a 30-as érték felé fog közelíteni. Ugyanakkor a Black Ops 3 által nyújtott élmény így is nagyon élvezetes lesz, különben nem is lenne Call of Duty-játék.” – foglalta össze véleményét Thomas Wilson, a Beenox kreatív direktora.
Wilsonnak némileg ellentmond a Black Ops 3 PC-s, PS4-es, és Xbox One-os verzióit készítő Treyarch producerének, David Vonderhaarnak a nyilatkozata, aki korábban azt mondta, hogy a 60fps érték elérése kiemelten fontos, ugyanis a játékosok minden egyes apró késést észrevesznek a shooterekben, a Call of Duty-játékok pedig pontosan a folyamatosság érzete miatt különösen népszerűek a műfajban.
- PC
- XBOX One
- PS4