- A kínai fejlesztő munkája mellett, egymaga készíti a játékot
- A programhoz az Unreal Engine 4-t használja
- Az Epic augusztusban döntött úgy, hogy támogatni fogja a projektet
Még nyáron jelent meg a Bright Memory trailere YouTube-on, ami első látásra egy teljesen korrekt, de nem túl kiemelkedő FPS-nek tűnik, változatos ellenfelekkel, pörgős harcokkal és átlagosnak mondható grafikával. Csakhogy az alkotás mögött álló FYQD stúdiót valójában egyetlen ember, Zeng Xiancheng alkotja, aki mindenfajta segítség nélkül, munka utáni szabadidejében fejleszti a játékot.
A programban rejlő lehetőségeket pedig az Epic Games is észrevette, így augusztusban felvették a projektet az Unreal Dev Grants program keretein belül támogatott címek listájára. A játékról egyelőre nem sokat tudni, azon kívül, hogy FPS lesz, melyben lőfegyverek és kardok segítségével is elintézhetjük a ránk rontó rémségeket. Azonban a fejlesztő nyilatkozatai, a nyári trailer és a most szeptemberben kiadott játékmenetet bemutató videó alapján egy pörgős, egyjátékos módra fókuszáló játékra számíthatunk, változatos ellenfelekkel, lineáris történettel és Oculus Rift támogatással. A Bright Memory Zeng Xiancheng szerint már 2018-ban megjelenhet.