• Igen különleges játék készül
  • Egyszerre lesz pörgős TPS
  • És életszimulátor

Nagyon furcsa műfajegyveleg lesz a Bounty Star. Először a tavalyi Annapurna Interactive Showcase-en jelentették be, nemrég pedig egy újabb pillantást vethettünk a mech-kalandra. A fejlesztő saját elmondása szerint egy "megtört, de erős ex-katonát" alakítasz egy poszt-apokaliptikus amerikai sivatagban. A csavar viszont abban rejlik, hogy a Bounty Star két részből álló játék lesz: TPS-nézetben zajló, mechekkel vívott harcok kint a nagyvilágban, és egy craftolás-alapú életszimulátor közelebb az otthonunkhoz.

Kvázi minden, amivel kint a pusztaságban harcolsz, hasznodra válik majd a lepusztult tanyádon, ugyanis az ócskavasból lehet fejleszteni ezt-azt. Bővítheted a lakhelyed, új tárgyakat alkothatsz és így tovább. A fejlesztők szerint akad a játékban növénytermesztés, a meched karbantartása, új gépek építése és barátkozás a helyiekkel, miközben "újratanulhatod, milyen érzés a jó oldalon állni". A játék 2024 elején érkezik PC-re és konzolokra.