Azt sajnos még mindig nem tudni, hogy a Borderlands 2 pontosan miről fog szólni, azt azonban már jól tudjuk, hogy Pandora eddig elzárt területei nyílnak meg előttünk, s azt is tudjuk, hogy egy új főszereplővel kalandozhatunk majd. A Game Informer borítóján is feltűnt szakállas törpét Salvadornak hívják, s -- a termetén túl -- az a különös ismertetőjele, hogy bármilyen fegyverből kettő tud használni egyszerre.
Természetesen Salvadornak nem kell egyedül megbirkózni a több száz rossz arcúval, hiszen a négy főt támogató kooperatív mód visszatér -- bár így sem lesz különösebben könnyű dolgunk. A játékban feltűnő ellenfelek jóval okosabbak lettek, jobban használják a rendelkezésükre álló fegyvertípusokat, és összehangoltabban mozognak a csatamezőn. Továbbá a dinamikus küldetésrendszernek köszönhetően különböző módokon nehezednek a missziók. Egy mentőakció során például figyelnünk kell az időre is, hiszen ha késünk, az áldozatoknak annyi, a történet pedig más irányt vesz.
A Game Informer nem tett említést arról, hogy lenne lehetőségünk fegyvereket készíteni, de azt elárulták, hogy az első részben megismert mordályok egy az egyben eltűnnek. Ezek helyet vadonatúj játékszerek jelennek meg, a különböző fegyvergyártóktól beszerzett felszerelések pedig nem csak egyedi képességekkel lesznek felvértezve, hanem másképp is néznek majd ki. Persze ha nem tetszenek az adott cucc tulajdonságai, fejleszthetjük azt az új fizetőeszközzel, az Eridiummal.
A játékban egyébként továbbra is lesz egy fejlődési rendszer, visszatérnek a járművek, és a régi karakterekkel is találkozhatunk majd, hogy mindenféle megbízásokat adjanak.
Természetesen Salvadornak nem kell egyedül megbirkózni a több száz rossz arcúval, hiszen a négy főt támogató kooperatív mód visszatér -- bár így sem lesz különösebben könnyű dolgunk. A játékban feltűnő ellenfelek jóval okosabbak lettek, jobban használják a rendelkezésükre álló fegyvertípusokat, és összehangoltabban mozognak a csatamezőn. Továbbá a dinamikus küldetésrendszernek köszönhetően különböző módokon nehezednek a missziók. Egy mentőakció során például figyelnünk kell az időre is, hiszen ha késünk, az áldozatoknak annyi, a történet pedig más irányt vesz.
A Game Informer nem tett említést arról, hogy lenne lehetőségünk fegyvereket készíteni, de azt elárulták, hogy az első részben megismert mordályok egy az egyben eltűnnek. Ezek helyet vadonatúj játékszerek jelennek meg, a különböző fegyvergyártóktól beszerzett felszerelések pedig nem csak egyedi képességekkel lesznek felvértezve, hanem másképp is néznek majd ki. Persze ha nem tetszenek az adott cucc tulajdonságai, fejleszthetjük azt az új fizetőeszközzel, az Eridiummal.
A játékban egyébként továbbra is lesz egy fejlődési rendszer, visszatérnek a járművek, és a régi karakterekkel is találkozhatunk majd, hogy mindenféle megbízásokat adjanak.
de jól hangzik