Andrew Wilson vezérigazgató nem hantázott, amikor azt mondta, hogy az EA egyik új irányvonala értelmében nem veszik olyan szigorúan a megjelenési dátumokat, inkább hagynak időt a fejlesztőknek jól megcsinálni játékaikat. Nos, tényleg nem ragaszkodnak a bejelentett dátumokhoz, hiszen az este folyamán a Dragon Age: Inquisition mellett a Battlefield: Hardline-t is eltolták. Ráadásul eme FPS október 21-ről 2015 valamikorra csúszott, úgyhogy nyugodtan mondhatjuk, hogy jelenleg nincs megjelenési dátum.
„Az E3-on elindítottuk a Hardline bétáját, nem csak azért, mert meg akartuk mutatni a játékot, hanem hogy valóban játszhassatok vele” -- kezdte magyarázni az okokat Karl Magnus Troedsson a DICE-tól. „Millióan ugrottatok fejest bele. A Visceral Games pedig sokat tanult a játékosoktól arról, hogy mit is szeretnének.”
Troedsson elmondása szerint ezen adatok és visszajelzések alapján már most sok változtatást eszközöltek a játékon, ráadásul új ötleteken, lehetőségeken és utakon kezdtek gondolkodni, amikkel még jobbá tehetik a Battlefield: Hardline-t -- ezek egy részét már meg is osztották velünk. Az újítások főleg a multiplayer összetettségét, az egyszemélyes kampány történetének mélységét és a program stabilitását fogja komolyan érinteni.
„Csak egyetlen probléma van. Több idő kell. Ez nem adatott volna meg, ha az eredeti megjelenési dátum szerint pár hónap múlva kihozzuk a játékot. Meg kellett hoznunk a helyes döntést, ha azt akarjuk, hogy a Hardline legyen a legjobb, leginnovatívabb Battlefield-játék, amit a rajongóknak adhatunk.”