A Battlefield: Hardline első bétatesztelése közvetlenül az EA E3-as sajtókonferenciája után vette kezdetét, a játékosoknak pedig közel három hetük volt arra, hogy próbálgathassák a Visceral játékát, s persze jól megmondják a hivatalos fórumon, hogy mi nem tetszett nekik -- volt sok problémás rész, amik közül tízet ki is javított a csapat.
A Visceral Games ma hozta nyilvánosságra, hogy a bétatesztelés során begyűjtött visszajelzések alapján növelték a karakterek sebességét, csökkentették a kamera rángását, visszafogtak a survivalist erejéből, jelölve van, ha a célpont felettünk vagy alattunk van, illetve a páncélozott járműveknek immáron van gyenge pontjuk a hátsó fertályukon. Ezen kívül több különleges jármű bemutatását tervezi a csapat, kézifékes manővereken dolgoznak és azon, hogy a beakadt vagy útban lévő kocsikat meglökhessük, valamint egyértelműen jelölve lesz, ha a szajrét hordozó játékos a kocsiban ül.
Ősszel egy újabb Battlefield: Hardline bétatesztelés indul, mely már minden érintett platformra elérhető lesz, hogy remélhetőleg még több hibát fedezhessenek fel a játékosok, s ezeket a premier előtt ki tudják javítani a fejlesztők.