Minden Battlefield 4 térképen található valamilyen Levolution lehetőség, amely akkor lép működésbe, ha aktiválunk, felrobbantunk, működésbe hozunk valamit az adott pályán. Ez lehet egészen apró dolog is, mint például egy kapcsoló, amivel leereszthetjük a vasrácsokat egy pláza körül, de ha elég kitartók vagyunk, ledönthetünk egy komplett felhőkarcolót is Sanghaj közepén. Íme ezek listája!
Siege of Shanghai
Már kismilliószor láthattuk, ahogy összedől a sanghaji felhőkarcoló. Az utcákat elönti a por, aki pedig az épületben marad, kezdheti is tervezni, hova akar újraszületni. Ahhoz, hogy bedöntsük az épületet, négy oszlop felrobbantására van szükség. Az oszlopokat a víz felőli oldalon találjátok, kékes-szürke színűek, mindegyikbe két-három lövést kell lőni tankkal vagy erősebb robbanófejjel ellátott rakétával (pl. RPG vagy SMAW). A hidak közelében található még pár kapcsoló, amivel a biztonsági barikádot lehet fel- vagy leengedni.
Paracel Storm
A Paracel Storm pályán található Levolution esetén nem igazán szólhatunk bele, hogy mikor jön működésbe a móka. Itt egy hatalmas vihar tör ki, amit először egy zápor, aztán komoly mennydörgés előz meg. Az ég besötétedik, a tenger hullámai felkorbácsolódnak, majd végül az egyik szélturbinába beakadt romboló elszabadul, és becsapódik a C ellenőrzőpont közepébe. Ha viszont türelmetlenek vagyunk, felgyorsíthatjuk a hajó elszabadulását úgy, hogy egyszerűen csak szétlőjük a turbinát, ami fogva tartja.
Flood Zone
A Flood Zone című pályán elég egyértelmű, mi történik a Levolution aktiválásakor, és elég egyszerű is előhozni azt. A térkép B ellenőrzőpontja közelében találunk egy megrepedt gátat, amin keresztül víz csordogál. Ezt robbanthatjuk fel C4-gyel vagy más robbanószerrel, ennek hatására 2-3 méterrel megemelkedik a vízszint, ami elönti az épületek alsó részét.
Dawnbreaker
Ezen a térképen szinte soha nem láthatjuk, mit okoz a Levolution, ugyanis csak nagyon kevesen tudják, hogyan lehet aktiválni. A város alatt lévő csatornákban kell keresni a megoldást, ahol gázcsövek futnak. A pálya két végében kell egy-egy kapcsolót átállítani, aminek hatására túlnyomás keletkezik a csövekben, majd bekövetkezik egy hatalmas robbanás. A detonáció hatására a föld megreped, a felüljárók és hidak ledőlnek. Ezen kívül a pálya érdekessége, hogy a meccs hajnali sötétségben kezdődik, majd fokozatosan kivilágosodik.
Golmud Railway
Ezen a pályán nincs túl sok látnivaló, a Levolution is ennek megfelelően nem túl látványos: ha a pálya közepén lévő vonatot elfoglaljuk, akkor az elindul a csapatunk kezdőpozíciója felé. Ezenkívül elszórva találhatunk még pár IED-t, azaz rögtönzött robbanószert, melyeket gránáttal vagy rakétavetővel felrobbanthatunk. Ha pedig követjük a robbanóanyagokból kifutó vezetékek útját, akkor eljuthatunk egy-egy aktiválóberendezéshez is, amelyekkel működésbe hozhatjuk a bombákat.
Hainen Resort
A Hainen Resort című pálya közepén egy nyolcemeletes szálloda áll, melynek mindkét oldalát romba dönthetjük úgy, hogy elpusztítjuk a földszinten lévő falakat, melyek a tenger felöli oldalán vannak az épületnek. Mindkét sort. Emellett van pár olajtócsa is a pálya egyes részein, amiket meggyújtva lángra lobbanthatjuk azokat, blokádot emelve ezzel egyes helyekre.
Lancang Dam
Ahogy a neve is sugallja, a Lancang Dam című térképen egy hatalmas gát körül folynak a harcok. Ezt a gátat rombolhatjuk le úgy, hogy elkezdjük lőni a gát megrepedt részeit tankokkal vagy rakétavetőkkel. Elég sok lövedéket kell beleeresztenünk a gátba ahhoz, hogy leomoljon: legalább 20-30 tanklövésre van szükség a betondarabok leválásához, úgyhogy ez egy nehezebben előhozható Levolution.
Operation Locker
Ez a pálya egy börtön, amelyben nem igazán sok látnivaló akad. A közepén helyezkedik el egy nagyobb őrtorony, amit ledönthetünk, ha az alját rakéta- vagy gránátvetőkkel megkínáljuk. Ennyi -- illetve még valami: néhány börtönajtó zárható, amivel kicsit feltartóztathatjuk a folyósokon rohangáló csapatokat.
Rogue Transmission
Ennek a térképnek a közepén találunk egy hatalmas rádióteleszkópot, ezt lehet lerombolni. Ehhez a berendezést tartó kábeleket kell elvágnunk, méghozzá két helyen, öt-öt darabot. C4-gyel, rakétavetővel, járművekkel, vagy bármi mással nekieshetünk az acélfonatoknak, de nem lesz egyszerű feladat, ugyanis a térkép egymástól távoli pontján találhatók (az egyik az A, a másik pedig a D ellenőrzőpont közelében). Ha a teleszkóp ledől, a romok mindenkit maga alá temetnek a C ponton.
Zavod 311
A Zavod 311 nevű pálya egy üzemen kívüli tankgyár, amelynek két központi épülete közt meredezik egy jókora kémény, amit lerombolhatunk. Ehhez nincs is más dolgunk, mint megkeresni és aktiválni egy laptopot az épületben (a kémény közelében található), amelyen ekkor elindul a visszaszámlálás 3 percről. Ha az idő lejár, a kémény felrobban és ledől. Emellett a vasúti kocsik ajtaját nyitogathatjuk vagy csukhatjuk be.
forrás: bf4central.com
igen az alakítható kasztokban és a killstreak rendszerben több fantáziát,hosszabb távú szórakozást látok mint a feltupírozott BF3-ban,amiben,mint leírtam,szerintem elég hamar dögunalmassá válhat majd a levolution - hozzá teszem még egyszer, kívülállóként nekem ez a meglátásom
kicsit kiütközik amúgy itt a fanboyság: pár scripttel meg egy maroknyi finomhangolással kiszúrták a szemedet és ez az év játéka, de bezzeg más hasonló volumenű folytatás meg egy rakás, mi? :D
(enyhe szarkazmus)
Azért a Battlefield 4-ben is elég szépen alakíthatóak a kasztok és ugyan killstreak rendszer nincs, de van hozzá hasonló field upgrade rendszer, és akkor a kommanderről ne is beszéljünk. AC 130 ammo és élet dropp, jármű dropp uav scan stb. Járművek, hatalmas és kisebb zegzugos pályák, rombolás, ami befolyásolja a további játékot stb. Azért a BF még mindig "színesebb" szerintem.
igen az alakítható kasztokban és a killstreak rendszerben több fantáziát,hosszabb távú szórakozást látok mint a feltupírozott BF3-ban,amiben,mint leírtam,szerintem elég hamar dögunalmassá válhat majd a levolution - hozzá teszem még egyszer, kívülállóként nekem ez a meglátásom
kicsit kiütközik amúgy itt a fanboyság: pár scripttel meg egy maroknyi finomhangolással kiszúrták a szemedet és ez az év játéka, de bezzeg más hasonló volumenű folytatás meg egy rakás, mi? :D
teljesen más beállítottságú a két játék,BF-ben ezzel színesítik a monoton lövöldözést CoD-ban meg ott a killstreak-és kasztrendszer
én kívülállóként több fantáziát látok a CoD-ban,hiába baromira látványos,ez a Levolution-ös dolog nagyon hamar unalmas lesz majd,főleg úgy hogy mindig hajszál pontosan ugyanaz történik,a hajó mindig X-pontba ütközik,a torony mindik Y-pontra zuhan rá,stbstb
ami tényleg értelmes dolognak tűnik az az "elbarikádozható" útvonalak,mint a vasúti ajtók,a börtön részlegek,a belobbantható olajfoltok,lezárható rácsok,de ahogy Chocho mondja,ez sem éppen egy spanyol viasz
amikor majd a 30-ik meccsen is ledöntik a tornyot a joey által említett kempelő sniperek miatt, már tizedannyira se lesz mókás a dolog
de kitudja,majd a BF5-ben a tornyot már két felé is lehet dőlteni,BF6-ban meg már bármelyik irányba :D
Amit mindkét szériából hiányolok, az a több járműves fejezet.
szerintem az hogy szinte ugyanaz ugyanúgy elmondható a BF-ről is,sőt vannak dolgok amiket kihagynak egy részből hogy a következőben visszategyék,pl Commander mód :D
ha nagyon kötözködni szeretnék akár azt is mondhatnám hogy ez lehetett volna egy 30 dolláros expansion pack a levolutionös pályákkal meg pár patch ami a kasztokon változtatgat
hozzáteszem,CoD-nál annyi a különbség hogy idősíkot váltottak ismét,ez is lehetett volna egy sima EXP
teljesen más beállítottságú a két játék,BF-ben ezzel színesítik a monoton lövöldözést CoD-ban meg ott a killstreak-és kasztrendszer
én kívülállóként több fantáziát látok a CoD-ban,hiába baromira látványos,ez a Levolution-ös dolog nagyon hamar unalmas lesz majd,főleg úgy hogy mindig hajszál pontosan ugyanaz történik,a hajó mindig X-pontba ütközik,a torony mindik Y-pontra zuhan rá,stbstb
ami tényleg értelmes dolognak tűnik az az "elbarikádozható" útvonalak,mint a vasúti ajtók,a börtön részlegek,a belobbantható olajfoltok,lezárható rácsok,de ahogy Chocho mondja,ez sem éppen egy spanyol viasz
amikor majd a 30-ik meccsen is ledöntik a tornyot a joey által említett kempelő sniperek miatt, már tizedannyira se lesz mókás a dolog
de kitudja,majd a BF5-ben a tornyot már két felé is lehet dőlteni,BF6-ban meg már bármelyik irányba :D
teljesen más beállítottságú a két játék,BF-ben ezzel színesítik a monoton lövöldözést CoD-ban meg ott a killstreak-és kasztrendszer
én kívülállóként több fantáziát látok a CoD-ban,hiába baromira látványos,ez a Levolution-ös dolog nagyon hamar unalmas lesz majd,főleg úgy hogy mindig hajszál pontosan ugyanaz történik,a hajó mindig X-pontba ütközik,a torony mindik Y-pontra zuhan rá,stbstb
ami tényleg értelmes dolognak tűnik az az "elbarikádozható" útvonalak,mint a vasúti ajtók,a börtön részlegek,a belobbantható olajfoltok,lezárható rácsok,de ahogy Chocho mondja,ez sem éppen egy spanyol viasz
amikor majd a 30-ik meccsen is ledöntik a tornyot a joey által említett kempelő sniperek miatt, már tizedannyira se lesz mókás a dolog
de kitudja,majd a BF5-ben a tornyot már két felé is lehet dőlteni,BF6-ban meg már bármelyik irányba :D
A Flood Zone-nál a legjobb a gát szétrobbantása, de amíg sikerül kilőni 4szer 5 ször megölnek! A
robbolás is fejlődött a 3hoz képest igazán pompás lett!
Viszont marhára idegesítő, hogy a felhőkarcolók, és nagyobb pontok tetejére felmennek a sniperek és más kasztok és halomra lövik a többieket lent!
Ráadásul elviszik a helikopterek, hogy oda feljussanak! Sokszor nem látom értelmét a meccseknek mert nem látok csapatmunkát!