Szereti, dehogynem szereti, vicceltünk, a valódi ok nem ez. Valószínűleg onnan fúj a szél, hogy egy olyan összetett többjátékos shooter esetében, mint amilyen a Battlefield 3 is, komoly munka van a kiegyensúlyozott harci lehetőségek mögött, és ezekbe bizony az olyan apróságok is beleszámítanak, mint a textúrák színe. Ha ugyanis egyes területek túl világosak vagy változatosak, akkor máris nehezebb elbújni rajtuk, és ezzel ki is lőttünk egy lehetséges spawn-pontot a sorból.
Így tehát a DICE-nak komoly oka van kibannolni azokat, akik használják az egyébként igen látványos módosítást, mellyel a játék színkeverését lehet átalakítani. Alant egy videóban megcsodálhatjátok az eredményt, sőt, szólóban lövöldözve ki is próbálhatjátok, de a szerverekre inkább ne menjetek fel velük, mert arra allergiásak derék svéd barátaink.
Így tehát a DICE-nak komoly oka van kibannolni azokat, akik használják az egyébként igen látványos módosítást, mellyel a játék színkeverését lehet átalakítani. Alant egy videóban megcsodálhatjátok az eredményt, sőt, szólóban lövöldözve ki is próbálhatjátok, de a szerverekre inkább ne menjetek fel velük, mert arra allergiásak derék svéd barátaink.
Meg mi az hogy bannolják aki használja csak mert a rohadt fejlesztő nem képes javitani a szarán azért büntet hogy ha valaki javit rajt ejnye -.-
A módosítás már inkább Far Cry-ra hasonlít. Meg elég érdekes látványt nyújtanak a "frissen festett" épületek és a vadiúj színezett aszfalt egy háborús övezetben, ahol a felszálló por mindent beterítene.