- A fejlesztőknek vissza kellett venniük a Kingdom Come: Deliverance 2 méreteiből
- Méghozzá az Xbox Series S gyengébb teljesítménye miatt
- Erről a Warhorse Studios egyik alkalmazottja beszélt
- Korábban is felmerült már, hogy a Microsoft konzolja hátráltatja a munkálatokat
Noha már a 2018-as Kingdom Come: Deliverance is egy óriási (és nem mellesleg rendkívül komplex) nyílt világú szerepjáték volt, az áprilisban leleplezett folytatás minden szempontból emeli a tétet, hiszen még nagyobb bejárható területet, valódi nagyvárost (Kuttenberg), mozgalmasabb csatákat és 5 órányi átvezetőt kapunk, ezzel garantálva, hogy grandiózus legyen a végeredmény. A jelek szerint azonban még ennél is ambiciózusabb tervei voltak a Warhorse Studios csapatának, ám egy bizonyos masina sajnos keresztülhúzta a fejlesztők számításait.
A Kingdom Come: Deliverance 2 producere, Martin Klíma a Brnóban megrendezett Game Access során beszélt arról, hogy az Xbox Series S korlátai sajnos befolyásolták a munkálatokat, így a játék végül nem lesz olyan nagy, mint azt eredetileg tervezték. Kiderült továbbá, hogy PlayStation 5 és Xbox Series X esetében 4K-30 fps kombót kapunk, míg a Microsoft gyengébbik masináján 1440p-s felbontás társaságában kell beérnünk 30 képkockával – kíváncsi vagyok, hogy az előző bekezdésben említett városban is tudja-e majd tartani ezt a számot. Nem ez egyébként az első eset, hogy a fejlesztők bírálják a Series X kistesóját, korábban például az Arkham trilógiát jegyző Rocksteady egyik fejlesztője is kifejtette a véleményét a konzollal kapcsolatban, előtte pedig a Metro-játékokért felelős 4A Games szakembere vélekedett úgy, hogy a Series S visszafogja ezt a generációt. Persze nem mindenki osztja ezt a véleményt, hiszen a Baldur's Gate 3 kreatív vezetője szerint csupán alkalmazkodás kérdése az egész, ám ettől még tény, hogy egy játék csak annyira lehet szép és komplex, amennyire azt a leggyengébb láncszem engedi.