Néhány NFS rajongói oldal abba a kiváltságos helyzetbe került, hogy a játék producereinek kérdéseket tehetnek fel a játékkal kapcsolatban. A kérdészuhatag elálltával megtudtuk a játék hivatalos gépigényét, valamint néhány apróságot.
A sorozat rajongói minden bizonnyal örömmel fogadják a hírt, hogy az új részben ismét lesz szabad kóborlás, és rögtön a játék elején az egész játékteret bejárhatjuk. Az utakon közlekedő civil autósok mesterséges intelligenciája a készítők szerint jelentős fejlődésen esett át -- csak úgy mint a rendőröké --, így a vezetés közben a forgalmi szabályoknak megfelelően közlekednek (pl.: indexlámpa használata), sőt még a zsarukat is kihívják ránk, ha elég magas a körözöttségi szintünk.
A teljes autólistát a változatosság kedvéért még mindig homály fedi, de azt megtudtuk, hogy a korábbi részektől eltérően ezúttal nem a tuner, muscle, és exotic kategóriák szerint osztályozzák őket, hanem a járgányok származásának megfelelő kontinensek neveit kapják. Így lesz a játékban szereplő 55 autó az amerikai, európai, és japán címke alá besorolva. Érdekesség, hogy az agyig tuningolható verdák mellett lesz lehetőség számos rendőrautó vezetésére is, amik még szirénázni is tudnak.
Az Undercover minden bizonnyal sokak örömére nem szűkölködik a játékidővel, és viszonylag sok, 20-25 órára fog lekötni, de ha csontig szeretnénk végigjátszani, akkor ennél jóval több időre lesz szükségünk. A játék ugyan küldetésalapú, de az előző részekből megmaradt a versenyek szabad megválasztásnak joga, viszont a történet előregördítéséhez lesznek kötelező feladatok.
A Pro Street óta sokat fejlődött a renderelések (az a folyamat, melynek során egy képet generálunk egy modellből) minősége, aminek következtében a next-gen konzolokhoz közel azonos látvány tárul elénk, valamint a többszálú architektúra által egy nagymértékben átalakítható, és gazdag PC-s élményben lesz részünk.
Minimum konfiguráció:
Rátérve a játék technikai oldalára, megtudtuk, hogy a többjátékos mókában a csalásmentes játékot a Punkbuster rendszere biztosítja, és emellett még számos admin fogja figyelemmel kíséri az online versenyeket, és akit kell, azt ki is tiltják.
Végül pedig azt is említsük meg, hogy javult a Photo Mode funkció, amiről részleteket nem árultak el, mondván, majd játék közben kiderül, hogy valóban jobb-e, de azt legalább elárulták, hogy integrálták NeedforSpeed.com-ot, így az interneten keresztül oszthatjuk meg a képeinket.
Az interjú többi részében a már ismert dolgokat erősítették meg, mint például a demó kérdését, vagy, hogy miért ilyen sárgás színű a játék képi világa. Ha ezekről bővebben szeretnél olvasni, nézd meg a kapcsolódó híreket!
A sorozat rajongói minden bizonnyal örömmel fogadják a hírt, hogy az új részben ismét lesz szabad kóborlás, és rögtön a játék elején az egész játékteret bejárhatjuk. Az utakon közlekedő civil autósok mesterséges intelligenciája a készítők szerint jelentős fejlődésen esett át -- csak úgy mint a rendőröké --, így a vezetés közben a forgalmi szabályoknak megfelelően közlekednek (pl.: indexlámpa használata), sőt még a zsarukat is kihívják ránk, ha elég magas a körözöttségi szintünk.
A teljes autólistát a változatosság kedvéért még mindig homály fedi, de azt megtudtuk, hogy a korábbi részektől eltérően ezúttal nem a tuner, muscle, és exotic kategóriák szerint osztályozzák őket, hanem a járgányok származásának megfelelő kontinensek neveit kapják. Így lesz a játékban szereplő 55 autó az amerikai, európai, és japán címke alá besorolva. Érdekesség, hogy az agyig tuningolható verdák mellett lesz lehetőség számos rendőrautó vezetésére is, amik még szirénázni is tudnak.
Az Undercover minden bizonnyal sokak örömére nem szűkölködik a játékidővel, és viszonylag sok, 20-25 órára fog lekötni, de ha csontig szeretnénk végigjátszani, akkor ennél jóval több időre lesz szükségünk. A játék ugyan küldetésalapú, de az előző részekből megmaradt a versenyek szabad megválasztásnak joga, viszont a történet előregördítéséhez lesznek kötelező feladatok.
A Pro Street óta sokat fejlődött a renderelések (az a folyamat, melynek során egy képet generálunk egy modellből) minősége, aminek következtében a next-gen konzolokhoz közel azonos látvány tárul elénk, valamint a többszálú architektúra által egy nagymértékben átalakítható, és gazdag PC-s élményben lesz részünk.
Minimum konfiguráció:
- Operációs rendszer: Windows XP vagy Vista a legfrissebb Service Packkal felszerelve
- CPU: 2.8GHz Intel Pentium 4 (vagy ezzel egyenrangú) – Vista estében 3GHz a minimum
- RAM: 1GB
- VGA: Geforce 6500, Radeon 9500 vagy ezeknél jobb, viszont a Pixel Shader 2.0 támogatás kötelező
- Hangkártya: DirectX kompatibilis
- HDD: 2GB
Rátérve a játék technikai oldalára, megtudtuk, hogy a többjátékos mókában a csalásmentes játékot a Punkbuster rendszere biztosítja, és emellett még számos admin fogja figyelemmel kíséri az online versenyeket, és akit kell, azt ki is tiltják.
Végül pedig azt is említsük meg, hogy javult a Photo Mode funkció, amiről részleteket nem árultak el, mondván, majd játék közben kiderül, hogy valóban jobb-e, de azt legalább elárulták, hogy integrálták NeedforSpeed.com-ot, így az interneten keresztül oszthatjuk meg a képeinket.
Az interjú többi részében a már ismert dolgokat erősítették meg, mint például a demó kérdését, vagy, hogy miért ilyen sárgás színű a játék képi világa. Ha ezekről bővebben szeretnél olvasni, nézd meg a kapcsolódó híreket!
És 2 giga szabad hely? Nem kevés ez egy kicsit?