Nem titok, hogy az új Need for Speedben egy beépített zsarut játszunk, akit azzal a feladatta bíztak meg, hogy a törvény színe elé állítsa Tri-City Bay bűnözőit. Az egyetlen kapcsolatunk a külvilággal a csodás Maggie Q lesz, de mivel a város többi rendőre nem tud az akciónkról, számítsunk arra, hogy sokszor látunk majd pirosan és kéken villogó lámpákat a visszapillantó-tükörben.
A város rendőrei az előző részekhez képest sokkal agresszívabbak lesznek, és mindent megtesznek majd azért, hogy kivonjanak minket a forgalomból. Az ebben a játékban debütáló Heroic Driving Engine-re (erről bővebben a kapcsolódó hírben) bízták a készítők, hogy gondoskodjon a rendőrök javított mesterséges intelligenciájáról, valamint arról, hogy ugyanolyan manővereket tudjanak végrehajtani, mint mi. A körözöttségmérő (heat meter) egy változáson fog átesni, aminek következtében a játékban végrehajtott csínytevéseink alapján kapunk több, vagy kevesebb fakabátot a nyakunkba.
A hírek szerint idén az Electronic Arts nem kevés pénzt áldozott a játék történetére, a legtöbb zöldhasút a hollywoodi forgatástechnika emésztette fel, na persze Maggie Q, Christina Milian, és a 24 című tévésorozat rendezőjének a leszerződtetése sem lehetett olcsó mulatság. Ha volt olyan, aki abban bízott, hogy egy nagy filmmé összefűzve is megjelennek majd az átvezető videók, el kell keserítenem őt: nem terveznek ilyet sem a fejlesztők, sem a kiadó.
A játék teljes autólistáját hét lakat alatt, két állig felfegyverzett katona társágában őrzik, de annyit azért megtudtunk, hogy összesen 55 autóval száguldozhatunk a nyílt utcákon. Többek között a BMW, a Porsche és az Audi is képviselteti magát. A járgányok irányítása Bill Harrison állítása szerint félúton lesz a komoly szimulátor és a könnyed arcade stílus között.
Természetesen lesz optikai- és teljesítménytuning, és azt már talán nem is kell mondani, hogy az autosculpt is visszatér. Habár lesz részletes törésmodell, az ütközések nem fognak kihatni a járgányunk teljesítményére, mégpedig azért, hogy a játékosok figyelmét ne terelje el egy lyukas kerék, vagy egy felrobbanni készülő motor a vezetés és a tuningolást örömeitől.
Végezetül ejtsünk pár szót a játék többszemélyes módjáról is. A multiplayer szekcióban találkozhatunk a hagyományos kör- és sprintversenyekkel, azonban az igazi újdonságot a Cops N' Robbers mód szolgáltatja. Ebben nyolc játékos két csapatra oszlik, az egyik tagjai a bankrablók, a másiké pedig értelemszerűen a rendőrök. A rablók feladata a zsákmány elszállítása a térkép egy adott pontjára, a zsaruké pedig ennek megakadályozása. Minden játszma két fordulós lesz, hogy a félidőben szerepcsere lehessen.
Sajnos van egy rossz hírem is, mégpedig az, hogy a játékból nem készül kipróbálható verzió, ezt a játék producere, John Doyle adta hírül. Az ok egyszerű: nem szeretnének értékes időt fecsérelni a demó elkészítésére, mikor még rengeteg dolguk van a teljes játékkal.
A város rendőrei az előző részekhez képest sokkal agresszívabbak lesznek, és mindent megtesznek majd azért, hogy kivonjanak minket a forgalomból. Az ebben a játékban debütáló Heroic Driving Engine-re (erről bővebben a kapcsolódó hírben) bízták a készítők, hogy gondoskodjon a rendőrök javított mesterséges intelligenciájáról, valamint arról, hogy ugyanolyan manővereket tudjanak végrehajtani, mint mi. A körözöttségmérő (heat meter) egy változáson fog átesni, aminek következtében a játékban végrehajtott csínytevéseink alapján kapunk több, vagy kevesebb fakabátot a nyakunkba.
A hírek szerint idén az Electronic Arts nem kevés pénzt áldozott a játék történetére, a legtöbb zöldhasút a hollywoodi forgatástechnika emésztette fel, na persze Maggie Q, Christina Milian, és a 24 című tévésorozat rendezőjének a leszerződtetése sem lehetett olcsó mulatság. Ha volt olyan, aki abban bízott, hogy egy nagy filmmé összefűzve is megjelennek majd az átvezető videók, el kell keserítenem őt: nem terveznek ilyet sem a fejlesztők, sem a kiadó.
A játék teljes autólistáját hét lakat alatt, két állig felfegyverzett katona társágában őrzik, de annyit azért megtudtunk, hogy összesen 55 autóval száguldozhatunk a nyílt utcákon. Többek között a BMW, a Porsche és az Audi is képviselteti magát. A járgányok irányítása Bill Harrison állítása szerint félúton lesz a komoly szimulátor és a könnyed arcade stílus között.
Természetesen lesz optikai- és teljesítménytuning, és azt már talán nem is kell mondani, hogy az autosculpt is visszatér. Habár lesz részletes törésmodell, az ütközések nem fognak kihatni a járgányunk teljesítményére, mégpedig azért, hogy a játékosok figyelmét ne terelje el egy lyukas kerék, vagy egy felrobbanni készülő motor a vezetés és a tuningolást örömeitől.
Végezetül ejtsünk pár szót a játék többszemélyes módjáról is. A multiplayer szekcióban találkozhatunk a hagyományos kör- és sprintversenyekkel, azonban az igazi újdonságot a Cops N' Robbers mód szolgáltatja. Ebben nyolc játékos két csapatra oszlik, az egyik tagjai a bankrablók, a másiké pedig értelemszerűen a rendőrök. A rablók feladata a zsákmány elszállítása a térkép egy adott pontjára, a zsaruké pedig ennek megakadályozása. Minden játszma két fordulós lesz, hogy a félidőben szerepcsere lehessen.
Sajnos van egy rossz hírem is, mégpedig az, hogy a játékból nem készül kipróbálható verzió, ezt a játék producere, John Doyle adta hírül. Az ok egyszerű: nem szeretnének értékes időt fecsérelni a demó elkészítésére, mikor még rengeteg dolguk van a teljes játékkal.
tony6280
Nem birom a nagyképü kis pöcsöket
2gb ram
AMD Athlon 64×2
Dual-Core Procssor 4000+
Mekora az esélyem légyszi válaszoljatok
előre is köszi
De elkéne mivel utóbb 2 NFS rész valami pocsék volt. Nem akarok ismét befürödni.
Ha valaki hall valamit felőle irja meg
Köszi
HATALMAS A GÉPIGÉNY a videókon is besszagat ha valaki tud vmit a gépigényröl kiváncsian várom
Amúgy csak nekem tűnik a történek kicsit Driver-esnek?
ÉS remélem pontosan fog megjelelni!!!Hajrá NFS!!!
De hát igen a pénz a lényeg. Így van vegyétek meg, húzzon be titeket az EA hogy majd jövőre egy újabb NFS sz*rt tudjon rátok sózni.
Tényleg nagyon Mw-s a feeelingje, de az nemgond.Igazából ezt a "MW-barna" tájat télleg kihagyhatták volna, de ettől függetlenül még jó lehet, sőt...