A néhány ember számára egy kissé csalódást keltő Senua's Saga: Hellblade 2 mellett a december 9-én érkező Indiana Jones and the Great Circle tekinthető a Microsoft idei legnagyobb dobásának, az eddig látottak alapján pedig van is miért várnunk a modern Wolfenstein felvonásokért felelős MachineGames akció-kalandjátékát. A belső nézetet használó (bár bizonyos helyeken azért láthatjuk a Fiatalúr híres kalapját) alkotás ugyanis kellőképpen látványosnak és izgalmasnak tűnik, ráadásul történet és hangvétel terén is remekül beleillik a sorba, így leginkább a filmek kedvelői vághatják a centit a megjelenésig. A minden ízében az első három mozit idéző opuszról már elég sok dolgot megtudhattunk az elmúlt hónapokban, hiszen a korszak és a gyűjtői kiadás tartalma mellett arra is fény derült, hogy miért nem érdemes lövöldözni, a mostani információnak pedig az Xbox Series S tulajok fognak a leginkább örülni.
Az Indiana Jones and the Great Circle kreatívigazgatója, Axel Torvenius ugyanis a Windows Centralnak beszélt arról, hogy nemcsak az Xbox Series X, de a gyengébb teljesítményt nyújtó Series S esetében is a 60fps-t célozták meg a fejlesztők, ez pedig egy olyan kijelentés, amit ritkán hallani AAA címek kapcsán. „A megjelenéshez közeledve egyre több konkrétumot fogunk majd elárulni a technikai részleteket illetően” – ecsetelte a fejlesztő. „Annyit viszont már most elmondhatok, hogy Xbox Series X-en és Xbox Series S-en is a 60fps elérése a cél, lehetőleg úgy, hogy ne kelljen kompromisszumokat kötnünk látvány és játékmenet terén” – tette hozzá. Tekintve, hogy az id Tech motor duruzsol a játék alatt, egyáltalán nem meglepő Torvenius optimizmusa, hiszen a 2016-os DOOM, valamint annak folytatása, a DOOM Eternal is bizonyította, hogy milyen jól muzsikál az engine konzolokon, így elég valószínű, hogy összejön ez a bravúr. Ti várjátok már a megjelenést?
A borítóképek forrása: IGDB