Ráadásul nem is akárkikkel szövetkeztek: személyes kedvencem, a svéd Starbreeze Studios hegeszti a cuccot az uppsalai srácoknak olyan csodákat köszönhetünk, mint az Enclave, vagy a The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay. Legutolsó alkotásuk a The Darkness volt, mely sajnos csak X360-ra és PS3-ra jelent meg; jelenleg a Riddick kiegészítő anyagán dolgoznak Assault on Dark Athena címmel, amely szintén a két előbb említett konzolra van csak bejelentve, de őszintén bízom benne, hogy hasonlóan az alapjátékhoz, ez is megérkezik hozzánk egyszer, ugyanolyan betyárosan tuti portolással.
Aki viszont az új cuccal kapcsolatban mélyebb információra vágyik, csalódnia kell: a sajtóközleményben csak annyi áll, hogy ez egy klasszikus EA-franchise újrateremtése lesz, Xbox 360, PS3 és PC platformokra. Azt is hozzáteszik, hogy ez a régi cím - melynek kódneve Project RedLime - a kiadó egyik legsikeresebb alkotása volt; az internetes pletykák persze rögtön mindenféle tippeket kezdtek suttogni - Desert Strike, Road Rash, System Shock, Syndicate -, ezeket azonban érthetően senki nem erősítette meg egyik fél részéről sem, bár szerintem bármelyiket szívesen látnánk ismét monitorjainkon (nekem a két utóbbi a titkos vágyam).
A svéd srácok az EA Partners program keretében dolgoznak, mely azt jelenti, hogy megkapják a kiadó teljes háttértámogatását, ám mégis függetlenül, kreatív szabadságban alkothatnak, még határidőt sem kaptak a melóra, ami eléggé szokatlan manapság. Elmondásuk szerint már mélyen benne járnak a fejlesztésben, és új perspektívát, játékmechanikai elemeket fognak az imádott cuccba belegyúrni. Várjuk szeretettel és izgatottan további híreket az elkövetkező hónapokban várhatunk.
Aki viszont az új cuccal kapcsolatban mélyebb információra vágyik, csalódnia kell: a sajtóközleményben csak annyi áll, hogy ez egy klasszikus EA-franchise újrateremtése lesz, Xbox 360, PS3 és PC platformokra. Azt is hozzáteszik, hogy ez a régi cím - melynek kódneve Project RedLime - a kiadó egyik legsikeresebb alkotása volt; az internetes pletykák persze rögtön mindenféle tippeket kezdtek suttogni - Desert Strike, Road Rash, System Shock, Syndicate -, ezeket azonban érthetően senki nem erősítette meg egyik fél részéről sem, bár szerintem bármelyiket szívesen látnánk ismét monitorjainkon (nekem a két utóbbi a titkos vágyam).
A svéd srácok az EA Partners program keretében dolgoznak, mely azt jelenti, hogy megkapják a kiadó teljes háttértámogatását, ám mégis függetlenül, kreatív szabadságban alkothatnak, még határidőt sem kaptak a melóra, ami eléggé szokatlan manapság. Elmondásuk szerint már mélyen benne járnak a fejlesztésben, és új perspektívát, játékmechanikai elemeket fognak az imádott cuccba belegyúrni. Várjuk szeretettel és izgatottan további híreket az elkövetkező hónapokban várhatunk.