Az átugorhatatlan reklámok sok bosszúságot tudnak okozni, pláne, ha az ember nem használ reklámblokkolót vagy maga az alkalmazás kényszeríti rá, hogy mindenképp végig kelljen néznie egy minimum félperces – többnyire holt gagyi – reklámot. A pusztító mobiljáték reklámokról külön cikkben lehetne mesélni (de inkább nézzétek meg Bennszülött Bálna kapcsolódó videóit a témában), most viszont kiderült, hogy az Instargram is átugorhatatlan reklámokat vezethet be. A funkciót már tesztelik és több felhasználó találkozhatott velük a platformot böngészve.

Ezek a hirdetések arra kényszerítenek, hogy egy ideig megállj és nézz végig egy reklámot, mielőtt folytathatnád a görgetést. Több X- és Reddit-felhasználó számolt be a funkció észleléséről, és az Instagram szóvivője, Matthew Tye megerősítette a The Verge-nek, hogy a reklámszüneteket már nagyban tesztelik, ami azt jelenti, hogy véglegesíthetik is őket, ha a vezetőség úgy határoz, hogy ezek elférnek az Instagram felületén. A cég már most is szponzorált posztokat és hirdetéseket jelenít meg a tartalmak között, de az átugorhatatlan reklámok egy teljesen új szint lenne.