A Bohemia Interactive közölte, hogy nekiálltak az ArmA-sorozat következő, PC-exkluzív felvonásának elkészítéséhez. A 2012 nyarán esedékes ArmA 3-ban Scott Miller parancsnokot irányítva mélyen az ellenséges vonalak mögött egy mostoha, de gyönyörű domborzati adottságokkal megáldott mediterrán szigeten fogunk harcolni.
A történet szerint a NATO, miután évekig harcban állt a keleti országok hadseregeivel, a kifulladás szélére került, így utolsó lehetőségként beindítják az Operation Magnitude hadműveletet, melynek keretében egy különleges osztagot és pár kutatót az ellenséges terület kellős közepén dobnak le, majd azt a feladatot bízzák rájuk, hogy találjanak meg egy szigorúan őrzött valamit. A csapat azonban nem tudja teljesíteni a megbízatást, az ellenséges erők felmorzsolják őket. Csak páran élik túl a mészárlást, az egyik a játék főhőse, akivel a kalandunk során megpróbáljuk teljesíteni ezt a küldetést.
A játékfejlesztéssel töltött tíz évnyi tapasztalatát bevetve a Bohemia Interactive egy történetvezérelt katonai szimulátort készít, melyben a felturbózott grafikusmotornak, valamint a PhysX-nek köszönhetően az eddigieknél szebb és hitelesebben viselkedő földi-, légi- illetve vízi járművekkel, és persze számtalan élethűen lemodellezett fegyverrel szórakozhatunk, egyedül vagy többedmagunkkal, mindkét játékmód pedig természetesen átalakítható a könnyen használható modkészlettel.
A történet szerint a NATO, miután évekig harcban állt a keleti országok hadseregeivel, a kifulladás szélére került, így utolsó lehetőségként beindítják az Operation Magnitude hadműveletet, melynek keretében egy különleges osztagot és pár kutatót az ellenséges terület kellős közepén dobnak le, majd azt a feladatot bízzák rájuk, hogy találjanak meg egy szigorúan őrzött valamit. A csapat azonban nem tudja teljesíteni a megbízatást, az ellenséges erők felmorzsolják őket. Csak páran élik túl a mészárlást, az egyik a játék főhőse, akivel a kalandunk során megpróbáljuk teljesíteni ezt a küldetést.
A játékfejlesztéssel töltött tíz évnyi tapasztalatát bevetve a Bohemia Interactive egy történetvezérelt katonai szimulátort készít, melyben a felturbózott grafikusmotornak, valamint a PhysX-nek köszönhetően az eddigieknél szebb és hitelesebben viselkedő földi-, légi- illetve vízi járművekkel, és persze számtalan élethűen lemodellezett fegyverrel szórakozhatunk, egyedül vagy többedmagunkkal, mindkét játékmód pedig természetesen átalakítható a könnyen használható modkészlettel.
De a címaláírást nem értem. Miért akarná feledtetni? Nem is ők készítették! A Boheimás srácok otthagyták a kiadót de az OFP címet a kiadónál kellett hagyniuk. Az eredeti OPERATION FLASHPOINT utódja az ARMA... A többi OFP csak gyenge utánzata a nagy elődnek. Legalábbis szerintem...
@ARRR: A két DLC-t, plusz az Operation Arrowhead tartalom egy részét, hogy standalone is fusson. Én is sokallom a dobozos kiadás árát, de érthető, hogy drágább mint pusztán a két DLC, amihez kell az OA is...
De meg ha már Fable, meg Dirt, akkor írhatta volna nyugodtan hogy FEAR3,Dungeon Siege 3,Saints Row 3,Mass Effect 3, de akkor már Max Payne 3,Diablo 3,Far Cry 3, tökmindegy
Lényeg,hogy nem sok értelme volt a kommentnek, bár annak sincs értelme, hogy ezen agyalunk, úgyhogy befejeztem.
Gondolom azért,mert a második félévben egy csomó olyan cím van amire felkerülhet a trilógia felirat
Ha beraknák a rombolható környezetet akkor tényleg élethű lenne.Viszont szerintem nem fogják...
Ez_meg_az:
Nem értem a felsorolást: hogy jön az FPS-ekhez a Dirt meg a Fable?
Lehet h bennem van a hiba, de ennek a kommentnek nem sok értelme volt
ON:
A képek jól néznek ki, bár a graf másodlagos.
Én is próbáltam a 2-t amit mellékeltetek az egyik számhoz, de nálam sem váltotta meg a világot.
Azért várom mi sül ki a 3-ból.