Körülbelül egy hete debütált a BioWare legújabb játéka (bár volt, aki már február 15. óta próbálgathatta), azonban az Anthem nem talált felhőtlen fogadtatásra sem a kritikusok, sem a játékosok körében. Sokan sokféle problémát megfogalmaztak a looter shooterrel kapcsolatban, azonban az egyik visszatérő problémának a legtöbb kritikában maga a loot-rendszer számított. Sokan úgy érezték, hogy az Anthemben egész egyszerűen nem esik elég sok izgalmas zsákmány a küldetések során.

Ez javulhat most egy kicsit, ugyanis a fejlesztők jelezték, hogy a visszajelzések alapján már át is dolgozták a loot-rendszert. A változások értelmében innentől kezdve a masterwork felszerelések által biztosított bónuszok javulni fognak, valamint vagy passzolnak majd ahhoz a fegyverhez, amihez tartoznak, vagy a teljes Javelinünknek biztosítanak majd valamilyen bónuszt. Olcsóbb lett az ilyen felszerelés elkészítése is: a fejlesztők 25 masterwork emberről 15-re csökkentették az előállításuk árát. Végezetül pedig érdemes megemlíteni, hogy a gyakori (fehér) és nem gyakori (zöld) tárgyak innentől nem fognak esni 30-as szinten, ezt is sokan kérték az illetékesektől az elmúlt napokban.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!