Az biztos, hogy a Mass Effect: Andromeda kudarca után a BioWare-nek nincs szüksége az ismétlésre, de sajnos úgy tűnik, az Anthem sem lesz az a játék, ami visszaállítaná a stúdióba vetett hitet. A kritikák nem túl fényesek, sokban emelik ki a sztori gyengeségét és a repetitív játékmenetet, de talán a nagyobb baj, hogy egyelőre a játékosokat is megosztja a program, s ez lehet az egyik oka annak, hogy az Anthem rosszabbul nyitott, mint a Mass Effect: Andromeda.

Éppen ezért sokan tartanak attól, hogy az Andromeda fiaskója után az Anthem gyenge szereplése a BioWare végét jelentheti. A stúdió vezető producere, Michael Gamble viszont korántsem véli így. Szerinte sokan játszanak az Anthemmel, nagyon sok embernek tetszik a program, és maga a BioWare is azon munkálkodik, hogy hosszú időn át támogathassa.

Az első napi patch máris kijavított több súlyos hibát, rengeteg ingyenes frissítést is kapunk, sőt, már februárban jönnek a Freeplay Eventek (az Outlaw Outrage, a There Be Giants és a Shaper Surge). Márciusban újabb tárgyak és kozmetikai elemek (Elysian Stronghold Caches) érkeznek a Legendary Missions – Phase 1 küldetéssel egyetemben, és egy új event mellett folytatódik az Outlaw Outrage és a There Be Giants.

Áprilisban jön a fejlődést bővítő Mastery System, valamint a The Sunken nevű Stronghold. Toplistával, kihívásokkal és guildalapítás lehetőségével bővül a Social Play, folytatódik a Shaper Surge event, de kapunk új eseményt és tárgyakat is, illetve érkezik a Legendary Missions – Phase 2 küldetés. Májusban pedig új missziókra, jutalmakra és eventekre számíthatunk.

A másik oldalról nézve viszont azért van okunk az aggodalomra, hiszen az EA minden szívbaj nélkül zár be olyan stúdiókat, amik nem tudnak jól termelő játékokat letenni az asztalra. Szóval, ha az Anthem nem hozza az elvárt számokat, akkor Gamble-ék elkezdhetnek aggódni.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!