- Az SSD-k hatásáról beszélt az Epic Games
- A PS5 miatt az Unreal Engine kódján is módosítaniuk kellett
A PC-játékosok körében már jó ideje alapkellék az SSD, mely a mostani generációváltással végre konzolokon is azzá válik. Ennek pedig nemcsak a töltési idők tekintetében lesz jelentősége, hanem a komplett játéktervezést megváltoztathatja - erről beszélt nemrég az Epic Games egyik vezetője, Nick Penwarden is a VG247-nek adott interjújában.
Bár általánosságban véve a két új konzol közül az Xbox Series X lesz erősebb valamivel, az SSD éppen egy olyan terület, amiben a PS5 kimagaslik (a két konzolt összehasonlító cikkünket itt találjátok), ennek pedig az Unreal motorra is hatása volt.
"Az, hogy extrém sebességgel lehet streamelni, lehetőséget ad a fejlesztők számára, hogy sűrűbb és részletesebb környezetet hozzanak létre, ami teljesen megváltoztatja az adatstreamelésről alkotott elképzeléseinket. Valójában akkora hatása van, hogy újra kellett írnunk a központi I/O alrendszereket az Unreal Engine-ben, figyelembe véve a PS5 képességeit" - mondta Penwarden.
Az Epic Games néhány hete a legújabb motorját, az Unreal Engine 5-öt is PS5-ön demózta.
Pc s ssd és is több fajta van.
Nem hinném egy nvme ssd töl ami 3gb felett tud olvasni, attol még 8 szor gyorsabb lenne a ps ben lévő.
Mert akkor az a konzol vagy 3-4 száz ezer lenne....
mire kijön egy játék ami használná is, az 3 év addigra azért elég sok PC-ben lesz hasonló SSD
de PR dumának ideális ...