A múlt hét egyik legfontosabb híre volt, hogy a Bethesda megtorpedózta a The Evil Within fejlesztőit a játékhoz kiadott hivatalos gépigény miatt, csak hogy kicsikarjon belőlük egy alacsonyabb célkonfigurációt, ami aztán alig sikeredett szerényebbre, mint az eredeti.
Innen jött az ötlet, hogy megkérdezzünk benneteket:
Nektek melyik játék gépigénye volt eddig a legsokkolóbb?
És ha már itt tartunk,
melyik játék volt az, ami miatt végül fejlesztettetek a gamer-PC-teken?
Rossz válasz nincs, bármilyen történetet szívesen olvasunk, főleg most, amikor a leadási hajtás alatt nincs kedvünk-energiánk összeszedni a múlt hét legjobb kommentjeit. Na, irány a hozzászólások szekció, tessék szépen osztani az észt!
Nektek melyik játék gépigénye volt eddig a legsokkolóbb?
Anno a Mafia 2 -nél lehetett olyan gépigényeket olvasni, hogy Nvidia Quadro videókártya kell a maximumomhoz, én meg rákerestem, hogy mennyibe kerül, akkor kicsit ledöbbentem. 900Ezer Ft és afölött. Aztán azóta persze tudom, hogy a quadro nem is játékhoz van és a Mafia 2 az egyik legjobban optimalizált játék volt. Amúgy általában kellemesen csalódom a "reklám" gépigényekben.
Mondjuk, ami a közelmúltban ledöbbentett, az a shadow of mordor rendszerkövetelménye volt.
Melyik játék volt az, ami miatt végül fejlesztettetek a gamer-PC-teken?
Direktbe nem volt olyan játék, de pl már amúgy is tervben volt egy teljes gépcsere és az utolsó löketet a Bad Company 2 adta meg. Nah jó még a BF3, miatt volt egy videókártya csere.
Még jó régen a Diablo 2. része.
Melyik játék volt az, ami miatt végül fejlesztettetek a gamer-PC-teken?
Külön játék miatt csak egyszer kellett gépet cserélnem, a Diablo 2 miatt tönkre menta procim :D
Gépfejlesztés meg akkor van, ha van rá pénz.
Far Cry első része.
Melyik játék volt az, ami miatt végül fejlesztettetek a gamer-PC-teken?
Fene tudja mi volt már benne, de szaggatott rajta a Mafia meg a MOH:AA is, úgyhogy ez így nem mehetett tovább. Ki lett belezve az egész, és kapott egy P3-as CPU-t meg egy GeForce 4-et.