Először is leszögezném, sajnos egyenlőre nincs bejelentve a játék PC-re, viszont a minap beszélgettünk Grath kollégával, és ahogyan szerinte is, úgy szerintem is játszhatunk majd a Force Unleashed-el a PC-nken, csak kérdés, hogy mikor... Ami biztos, hogy X360-ra, PS3-ra, PS2-re, PSP-re és Nintendo DS-re megjelenik a játék, méghozzá 2008 tavaszára. A fantasztikus trailer mellett (amit letölthettek szerverünkről), egy közel öt perces interjú is napvilágot látott, melyben Kevin Kurtz - a LucasArts egyik marketinges figurája - beszél a játék tulajdonságairól, illetve több részletet is elárul a történetről. Azt már tudtuk, hogy a játék a harmadik és a negyedik epizód között fog játszódni, és Darth Vader nagyúr titkos tanítványát testesíthetjük meg. Kurtz elárulta, hogy a játékost körülölelő világ mondhatni teljesen interaktív lesz, reagál minden történésre, amire nagyon büszkék, ahogyan a karakterek egymáshoz való interakciójára is. Tehát különböző szituációkban spontán reagálnak majd ellenfeleink (teszem azt, ha lelökjük őket egy emelvényről, megpróbálnak megragadni valamit, sőt, akár egymásba is belekapaszkodnak, miközben csüngenek a mélység felett). Olyan dolgokra leszünk képesek az Erő segítségével, amiket eddig még sem a filmekben, sem a játékokban nem láthattunk, illetve rengeteg fontos részlettel egészül ki a történet.
Az már biztos, hogy Vadernek hatalmas szerepe lesz az egész játékban, rengeteg új dolog derül majd ki róla, illetve arról, hogy mire kellett neki egy titkos tanítvány, akiről még az Uralkodó sem tudhatott. A játékban a történetet is mi formáljuk, ugyanis ránk van bízva, mit kezdünk a rendelkezésünkre álló Erővel, illetve hogyan használjuk azt - így döntéseinkkel alakítjuk a játékmenetet is. Nagy vonalakban ennyi az, amit érdemes mindenképpen megemlíteni a játékról, de aki ennél is többre kíváncsi, annak íme az a bizonyos interjú - persze csak angolul...
Az már biztos, hogy Vadernek hatalmas szerepe lesz az egész játékban, rengeteg új dolog derül majd ki róla, illetve arról, hogy mire kellett neki egy titkos tanítvány, akiről még az Uralkodó sem tudhatott. A játékban a történetet is mi formáljuk, ugyanis ránk van bízva, mit kezdünk a rendelkezésünkre álló Erővel, illetve hogyan használjuk azt - így döntéseinkkel alakítjuk a játékmenetet is. Nagy vonalakban ennyi az, amit érdemes mindenképpen megemlíteni a játékról, de aki ennél is többre kíváncsi, annak íme az a bizonyos interjú - persze csak angolul...
Ugyebár aki itt ezt most olvassa, 100%,hogy pc-n teszi!
Nemsok embernek van konzolja, és én feleslegesnek is tartom,mert stratégia nincs rá, irányíthatatlan, akciót sokkal nehezebb gémpadról nyomni (vagy csak nekm volt szokatlan)! Szóval pc Forevör! Tüntetésbe kezdek,ha nem jön ki pc-re. A lost planet is kijött és jól is sikerült! Bár vista alatt dx10-el lassu volt nálam.
Várom a gémet
Eddig nem nagyon hagytak ki minket PC-seket Star Wars-os játékokból- egy-két kivétellel.
Ha nem adják ki PC-re akkor meg jelentősen csökenni fog az eladási adat. Sóval nem kell izgulni ki fogják adni PC-re is egyszer...
Ez kell nekem.. sötét erő..
Végre meg lehet ismerni az Erő sötét oldalát
A látvány az csodálatos ahogy a fizika is. Zene téren ahogy hallom sok gondjuk nem lesz a fejlesztőknek.
Már csak egy PC-s megjelenési dátum kell- és akkor reszksetek Jedi-k és Birodalmi kutyák